מהי בוררות?

בוררות זו שיטה חוץ משפטית שמטרתה לגשר בין סכסוכים וריבים שנוצרים בין אנשים בשל מחלקות שונות. לפי שיטת הבוררות, ישנו בורר אובייקטיבי שלו מוענקת הסמכות להחליט מי האדם או הגוף שצודקים. בדרך כלל אנשים בוחרים ללכת בנתיב הזה על פני הנתיב המשפטי, וזאת מתוך כוונה לסיים את הסכסוך בצורה יותר נעימה.

פונים לבורר אמין ואובייקטיבי

אם פניכם מועדות אל הליך בוררות, וודאו שאתם פונים אך ורק אל בורר אובייקטיבי ואמין שידע לשקול את פרטי הסכסוך ולהביא לכדי החלטה ללא מניעים אינטרסנטיים. בחירה בבורר כזה או אחר צריכה להיעשות אך ורק לאחר הסכמה מלאה של שני הצדדים. כך שאם אתם לא בטוחים לגבי בורר כזה או אחר או שאתם מעדיפים לבחור באחד אחר, פשוט ספרו על זה לגורם השני ולא תהיה שום בעיה להחליפו.

הדרך הנכונה ליישוב סכסוכים

אם אתם נאלצים להתמודד עם סכסוך עמוק ובעייתי שמטריד אתכם רבות, דעו לכם שפתירתו בעזרת בוררות זו ללא ספק משהו שכדאי לכם לשקול. כך אתם עשויים ליהנות מפתרון הסכסוך במהירות הרבה יותר גבוהה, ובאופן כזה שלא יפגע בדרך כזו או אחרת בצדדים.

לפי שיטת הבוררות אין צורך בעורכי דין בכלל. כל אחד מספר על הצד שלו, וזאת כאשר הבורר קובע לפי דעתו האישית והאובייקטיבית. כל השיטה הזו חוסכת לכם כאבי ראש רבים ומאפשרת לכם להשיג להתמודד עם בעיית הסכסוך בצורה הרבה יותר נעימה ופחות מטרידה.

הרי אנו בטוחים שאף אחד מכם לא היה רוצה ללכת לבית המשפט ביחד עם סוללה של עורכי דין מפה ומשם. בחירה בדרך האלטרנטיבית הזו זה בדיוק מה שאתם צריכים בכדי להבטיח שאתם עושים את הדבר הנכון למען התמודדות עם יישוב הסכסוך שלכם בצורה הטובה ביותר.

פותרים את הסכסוך ושוכחים מהכלעורך דין תמ"א 38

ישנו סכסוך משפחתי או בין חברים שמטריד אתכם מזה שנים רבות? פשוט תדאגו לפתור אותו בעזרת בוררות ובתוך מסגרת זמן קצרה למדי אתם תוכלו להבין בדיוק מה עליכם לעשות בכדי ליישב את הסכסוך. מקשיבים לבורר וכל הבעיות נפתרות במהרה. פשוט תעשו את זה, שכן זה הדבר הנכון בשבילכם ללא ספק בכלל. רק תפנו למקום עם בורר אמין כמובן.