Business Intellegence  או BI – כדאי להכיר

Business Intellegence הלוא היא הבינה העסקית, ובקיצר ה BI היא כלי עבודה שכדאי להכיר. Business Intellegence היא מושג וכלי עבודה מעולה לעסקים והוא יכול לשפר רבות את העבודה בעסק שלך. אז מהו ה BI? כל התשובות במאמר הבא.

בעלי ארגונים ועסקים יכולים להיעזר ב Business Intellegenceטכנולוגיה שמאפשרת לארגון לדלות מידע שימושי וחיוני על תהליכי העבודה בארגון. בינה עסקית, בשמה הלועזי Business Intellegence היא כלי שכל בעל ארגון חייב להכיר.

קצת הרחבה על Business Intellegence

Business Intellegence היא טכנולוגיה מתקדמת שמסייעת לארגון לנתח תהליכי עבודה בארגון. הטכנולוגיה מסייעת לנתח תהליכים ובד בבד חוסכת עבודה סיזיפית וידנית.

Business Intelligence עוסקת במערכות מידע וניתוח מערכות מידע. BI היא תחום העוסק בבניית מערכות בטכנולוגיות מידע. BI מסייעת להפיק מידע והיא אוספת מידע משמעותי ונתונים שונים שמייעלים את הארגון.

המידע הנכרה מהארגון, הוא מידע היסטורי עכשווי והוא מספק תחזיות בכל הנוגע לפעילות העסקית של הארגון והיא פעילות רלוונטית והכרחית לניצול הפעילות הארגון למען הרווחיות שלו.

באמצעות BI ניתן לאתר חזרות ודפוסים שמסייעים לנהל את הארגון בדרך יעילה הרבה יותר ובכך לחסוך כסף, כוח אדם ומשאבים רבים. עוד מסייעת Business Intelligence לייצר דוחות, התראות והיא מאפשרת לייצר החלטות ניהוליות טובות יותר בארגון.

כיצד עובדים עם הטכנולוגיה של Business Intellegenceמילון מקוון

טכנולוגיית BI עובדת על כריית מידע מהארגון תוך עיבוד אנליטי ממחשבי הארגון. BI  נועדה לנהל ביצועים עסקיים והיא יכולה לחזות ולנתח את מערכות הארגון. הטכנולוגיה יכולה לנתח נתונים שנאספים מהארגון, ולחקור נתונים חשובים שמסייעים לעבוד בארגון ולהתנהל בצורה יעילה יותר.

כיצד Business Intellegence תסייע לארגון שלכם ?

Business Intellegence היא טכנולוגיה מתקדמת שמסייעת רבות לקידום הארגון בעיקר בשל שימוש בנתונים המוצאים מהארגון לשם ניתוח והפקת מסקנות. באמצעות בינה עסקית ניתן להגדיר ולזהות מידע לשימוש בתהליכים בעסק, לבנות מאגרים נתונים, לרכז מידע ייעודי, לנתח נתונים ודפוסים משמעותיים לעסק, לזהות מי הם בעלי התפקידים השונים שצריכים לקבל דיווח על נתונים בעסק, קבלת תוצאות ניתוחים שונים, הבנת הקשרים עסקיים, עשיית תיאומים טובים יותר ועוד.

לסיכום, באמצעות BI, ניתן לנהל את הארגון בצורה טובה הרבה יותר , לבחון את מהלכי העסק, לייעל את הארגון בצורה טובה יותר, לבצע מהלכים, לנתח מערכות וללמוד צדדים טכניים של המוצרים והדוחות בארגון.