בעל קיוסק? מקררי תצוגה עם שטח פרסום ייעודי במיוחד בשבילך!

במידה ואתה הבעלים של קיוסק בישראל, המאמר הבא מוקדש לך. ישנו סיכוי לא רע שכבר נחשפת לחשיבות האדירה שיש לתחום המיתוג בכל הקשור להצלחה העסקית. לרוע המזל, בעלי קיוסקים רבים בישראל, מאמינים שמדובר על תחום שאין כל צורך להשקיע בו זמן או כסף וזאת מכיוון שהם מאמינים באמת ובתמים שהשירות שהם מספקים או שהמיקום של העסק שלהם כבר יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר.

עם זאת, ועל כך יכולים להעיד טובי המומחים בתחום, אין להקל ראש בתחום המיתוג ואין לזלזל בו כשהדבר נכון עבור חברות ענק בדיוק כפי שהוא נכון עבור עסקים קטנים. למעשה, יש שיאמרו שעבור בעלי עסקים קטנים כמו קיוסקים למשל, הוא חשוב באופן מיוחד.

כיצד מקררי תצוגה עם שטח פרסום ייעודי יכולים לסייע להצלחת העסק שלך?

מקרר שתייה לעסקיםמקררים עם שטח פרסום ייעודי מהווים את אחת מאבני היסוד החשובות ביותר בתהליך המיתוג של הקיוסק המודרני. אנחנו מאמינים שכבר עכשיו דאגת למתג את הקיוסק שלך באופן זה או אחר, אם על ידי עיצוב מיוחד ואם על ידי שלט שנושא את שם המקום ומוצב במקום בולט בעסק. עם זאת, למה לא לקחת את המיתוג צעד אחד קדימה ולהרחיב את הייחודיות של הקיוסק שלך גם לתצוגה של המקררים במקום?

באופן כזה תצליח לייחד את העסק שלך מהמתחרים וליצור בקהל הצרכנים שלך חווית משתמש עשירה יותר ועמוקה יותר. בעלי קיוסקים רבים שבחרו במיתוג עצמי על המקררים בקיוסק, מדווחים על עלייה בהכנסות ועל כך שקהל הלקוחות הקבועים שלהם רק גדל באופן קבוע.

כמה זה עולה לנו?

בניגוד לעבר, עת היה צריך לרכוש את המקרר מחברה אחת ולאחר מכן להעביר אותו תהליך מיתוג מול חברה אחרת, להדפיס מדבקות איכותיות ולדאוג להדבקה האיכותית שלהן על פני השטח של המקרר, כיום מדובר כבר על סיפור שונה לגמרי. כיום ישנן חברות שפועלות בישראל שמספקות את שני השירותים בחבילת שירות אחת כוללת. באופן כזה ניתן לרכוש מקררים ומראש לדאוג למיתוג החכם שלהם, עוד לפני שהם מגיעים לקיוסק.

מן הסתם שילוב של שני השירותים מוביל להוזלה משמעותית בעלויות. כן יש לציין כי בקרב חלק לא מבוטל מהחברות מדי פעם בפעם צצים להם מבצעים שבאים לידי ביטוי במיתוג חינם תמורת התחייבות לרכישת המקרר.

להרוויח מבלי להתאמץ

רעיון נוסף שברצוננו לחלוק עמך הוא השכרת שטחי הפרסום שעל המקררים בקיוסק שלך לבעלי עסקים אחרים. כך למשל ניתן ליצור שיתוף פעולה עם חברת משקאות מסוימת וליהנות מתוספת הכנסה שלא כרוכה במאמץ כלל. כמובן שניתן לנצל את שטחי הפרסום שעל המקררים לצורך פרסום של כל חברה או עסק מכל סוג שהוא ולאו דווקא של חברת משקאות, אבל לרוב מומלץ ליצור זיקה בין מושא הפרסום לבין הציוד שעליו הוא מפורסם.

למידע נוסף – מקררי תצוגה באתר לנדרס >>