שזירת פרחים לאירועים

 אין כמו פרחים טריים, ססגוניים וצבעוניים המפיצים ניחוחות משכרים ואין אדם שיישאר אדיש למראה המרהיב שלהם. פרחים באירועים הם אלה שעושים את ההבדל ומכניסים יופי, חן, ונוי לאירוע. דמיינו את האירוע שלכם כאשר כבר בקבלת הפנים עומדות שוזרות פרחים חייכניות מקצועיות ונעימות המקבלות את פני המוזמנים בפרחים טריים, רעננים, ססגוניים המפיצים ריחות קסומים. השוזרות יקשטו את האורחים בכניסתם לאירוע באקססוריז ותכשיטים מפרחים חיים, המותאמים אישית לכל אורח ואורחת וכוללים: סיכות שיער, סיכות דש לבגד (לגברים ולנשים), צמידים, שרשראות, טבעות וכולם עשויים מפרחים טריים. אנו לא מפספסים אף אורח ודואגים כי המוזמנים לא יישארו אדישים למראה עמדת שזירת הפרחים הייחודית והמרהיבה. ידוע שפרחים מרוממים את רוחו של כל אדם וכך גם באירוע שלכם!

עמדת שזירת פרחים מתאימה לכל אירוע

You will develop your own structure for conveying the necessary information with time, whether you are reaching them through marketing. Information technology or other means Doctor-Pharmacy between a healthcare provider.

דוכן הפרחים המוצב בכניסה לאירוע מתאים לכל סוגי האירועים בין אם מדובר באירועים משפחתיים ובין אם מדובר באירועים עסקיים. אנו מתאימים את עמדת שזירת פרחים לאירועים לכול אירוע ויוצרים אותה בקונספט ייחודי שהוחלט עליו מראש עם בעלי השמחה. כאשר מדובר באירועים משפחתיים/פרטיים אנו מקיימים עמדת שזירת פרחים לחתונה, עמדת שזירת פרחים לבת מצווה, לאירועי ברית, מסיבות רווקות ועוד. כמו כן אנו מקיימים עמדות שזירה לאירועים עסקיים, אירועי חברה וכנסים בהם בעלי העסק מעוניינים לתת נגיעה מיוחדת ולהכניס את האורחים לאווירת חג כבר בקבלת הפנים.

הפרחים המעוצבים בבוטיק נבחרים בקפידה ואין פשרה על המראה, הניחוח ואיכות הפרחים והשזירה המתבצעת לעיני האורחים בעבודת יד עדינה. אטרקציה ייחודית זו משדרגת את האירוע שלכם והופכת את תמונות האירוע ליוקרתיות וקסומות שיתועדו למזכרת לעד.

האנרגיה והאווירה של דוכן הפרחים

עמדת השזירה יוצרת עניין והתקהלות חיובית, היא משופעת באנרגיה, שמחת החיים, ססגוניות וצבעוניות. כל אורח יוכל להתקשט בכתר מפואר ומלכותי, צמידים עשויים מפרחים, שרשראות, סיכות דש לבגד, סיכות שיער ואפילו משקפי שמש פרחוניים. כובעי קש מעוטרים בפרחים וכל אלה יתועדו בתמונות למזכרת לעד. ניתן להזמין סידורי פרחים ומזכרות פרחונית כיד הדמיון והאורחים מוזמנים לקחת איתם מזכרת בלתי נשכחת הביתה.

על מנת לחוות את כל החוויות הללו, מומלץ בכל פה לבחור בחברה מנוסה שאין לה מתחרים בתחום השזירה, כזו אשר בחרה את צוות העובדים בקפידה יתירה, אחת שיודעת לשמח את האורחים, להעלות חיוך על פניהם, לרגש אותם ולסחוף אותם לעולם שכולו פרחוני!

מעוניינים לחגוג אירוע בקונספט ייחודי ולהפתיע את האורחים שלכם? רוצים שהאורחים יחזרו הביתה עם מתנות מקוריות ופרחוניות? פנו עוד היום לאמרלו עיצוב אירועים ושזירת פרחים לאירועים, והבטיחו לעצמכם אירוע משודרג, פרחוני ובלתי נשכח!

טלפון: 050-9710166 דוא"ל: amarelu7@gmail.com