ביטוחים שכדאי לעשות לרכב החדש

מתוך לא מעט דברים מרגשים שיכולים לקרות לאדם בחייו אי אפשר שלא להתייחס לרגע שבו אנחנו רוכשים מכונית חדשה. תמיד יש לנו ציפיות שהרכב יחזיק מעמד לשנים רבות ואנחנו מתרגשים מהרגע הזה שבו אנחנו מסירים מהרכב את הניילונים. יש לרכב החדש ריח נפלא והנהיגה הראשונה בדרך כלל מלווה בלא מעט דפיקות לב, כך שברור מדוע גם אתם רוצים לעשות הכול כדי להגן על הרכב שזה עתה קניתם. השאלה היא איך נכון לעשות את זה והאם ניתן להגן על המכונית מבלי שזה יעלה יותר מידי, כי כולנו יודעים שהמחירים של ביטוח מקיף לרכב עלולים להיות גם גבוהים לעיתים.

האם כדאי להשוות מחירים?

אם אתם חושבים לעשות ביטוח מקיף לרכב ובין אם נראה לכם שביטוח חובה יספיק לכם, כדאי יהיה להשוות מחירים. אין כל טעם לעשות ביטוח אצל חברת הביטוח הראשונה שאת השם שלה אתם שומעים, כי מה אתם באמת יודעים עליה? ומה אתם יודעים על המחירים שהיא תגבה מכם? ככל שתדעו יודעים פרטים אודות חברת הביטוח ואודות המחירים בהשוואה לאופציות אחרות כך תוכלו להיות בטוחים יותר לגבי הבחירה שלכם. כדאי לזכור שלא תמיד כאשר אנחנו משלמים יותר אנחנו גם מקבלים שירות מוצלחת יותר, אז למה שתתנדבו לשלם לחברה היקרנית ביותר בשוק?

איך לקנות רכב
credit: shutterstock

עשו לעצמכם טובה והשקיעו בקריאת הפוליסה

רוב האנשים יודו שהם לא באמת קוראים את פוליסת הביטוח, כי למי יש סבלנות לשבת עכשיו מול כל הפרטים האלה? כמו כן, לא אחת הדברים כתובים בצורה כזאת שאין באמת סיכוי להבין אותם אם אתם לא מגיעים מתחום הביטוחים. עם זאת, אנחנו מציעים לכם להשקיע מזמנכם וכן לקרוא בעיון את הפוליסה שעליה אתם חותמים, כי רק כך תוכלו לדעת ברגע האמת מה באמת מגיע לכם. הרעיון הוא לעשות ביטוח אצל חברה שאתם יכולים לסמוך עליה ושאתם יכולים לדעת שתמיד תקבלו אצלה מענה. לכן חשוב לבדוק בשבע עיניים את הדברים כי זה שיש הרבה חברות ביטוח זה לא אומר שבכל מקום תקבלו שירות מספיק טוב.