5 טיפים לעיצוב מחדש של המטבח

המטבח הישן כבר אינו מתאים לסגנון העיצוב שלכם? רוצים לחדש את המטבח כך שתיהנו לבצע בו את העבודות השונות? מחפשים דרך לשדרג את עיצוב המטבח מבלי להחליפו לחלוטין ולחסוך בהוצאות? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

במאמר זה תמצאו 5 טיפים חשובים אשר יסייעו לכם לעצב מחדש את המטבח שלכם באופן הטוב ביותר ובהתאמה אישית לסגנון העיצוב המועדף עליכם.

לקבלת טיפים לעיצוב מטבחים נוספים היכנסו לכתבה המלאה באתר של חברת אבן קיסר.

טיפים לשדרוג מטבח
קרדיט: אבן קיסר ישראל

שדרוג ארונות המטבח

ישנן שיטות רבות בתחום שיכולות לאפשר לכם לשדרג את העיצוב של ארונות המטבח. השיטה הזולה ביותר הינה צביעה של הארונות, וזוהי פעולה שאתם יכולים לעשות אפילו בעצמכם. כך תוכלו להעניק לארונות מראה שונה לחלוטין ולהעניק למטבח כולו מראה מחודש ומרשים. שיטות נוספות אשר יאפשרו לכם לשדרג את העיצוב של ארונות המטבח הן ציפוי בעזרת טפטים או אפילו החלפה של דלתות הארונות והדפנות החיצוניות שלהם. זו האופציה היקרה ביותר מבין כל השאר, והיא עדיין זולה משמעותית מהחלפת הארונות כמכלול.

החלפת ידיות

החלפה של ידיות הארונות והמגירות במטבח תשדרג את המטבח פלאים, וזאת מבלי להוציא סכומי כסף גדולים כלל. בנוסף, התקנה של ידיות הינה עבודה פשוטה מאוד שכמעט כל אחד יכול לבצע, גם ללא ידע או ניסיון קודם בתחום, כך שאתם יכולים לחסוך הזמנה של איש מקצוע ולבצע את ההתקנה הזו בעצמכם.

החלפה של כיורים

במטבחים ישנים, החלק בו ניתן להבחין בבלאי הגדול ביותר הוא הכיור. כיורים ישנים מלאים בכתמים, בשריטות ובסימנים אשר הופכים אותם למפגע אסתטי במטבח. לכן, החלפה של הכיורים, אף על פי שהיא כרוכה בהוצאה כספית לא קטנה, יכולה להעניק למטבח שלכם מראה שונה וכן לאפשר לכם ליהנות מהשימוש בו בצורה הרבה יותר טובה. שימו לב כאשר אתם בוחרים את הכיורים החלופיים, שהם צריכים להיות באותו גודל של הכיורים הישנים. אם תבחרו כיורים בגודל שונה – תצטרכו להחליף גם את השיש או לבצע בו פעולות חיתוך עדינות המצריכות הוצאה כספית גדולה ועבודה של אנשי מקצוע מומחים בתחום.

ארגון המטבח

גם אם אין לכם אפשרות להוציא כספים על עיצוב מחדש של המטבח שלכם, אפילו ארגון וסידור שלו בצורה טובה ונכונה יותר יכול להפוך את המראה שלו להרבה יותר מרשים. כיום אתם יכולים למצוא בחנויות השונות מגוון רחב של פתרונות אחסון זולים ונוחים לכל מטבח בהם תוכלו להשתמש בצורה הטובה ביותר בכדי לארגן את ציוד המטבח באופן נכון ולשמור על הסדר לאורך זמן ללא כל בעיה.

החלפת מוצרי חשמל

אם מוצרי החשמל במטבח שלכם כבר ישנים, בלויים ואינם פועלים בצורה תקינה, זו ההזדמנות שלכם להחליף אותם. כמובן, בחרו מוצרי חשמל אשר יתאימו לסגנון העיצוב של המטבח, כמו מוצרי חשמל מפלדת אל-חלד למטבח בסגנון מודרני או מוצרי חשמל בסגנון וינטג' למטבח כפרי.