שטיחי צמר – היתרונות

יש חומרי גלם רבים, מהם ניתן לייצר שטיחים. מהי הייחודיות של הצמר? על זאת ועוד תוכלו לקרוא במאמר זה.

קצת על שטיחים

שטיחים, באופן כללי, הם הדרך של כל בית לרפד את הרצפה החשופה שלו בעזרת פריט עיצובי לכל דבר ועניין. את השטיחים ניתן לייצר מחומרי גלם רבים ושונים כדוגמת פוליאסטר, כותנה, משי וגם צמר כמובן. שטיחי צמר בדומה לשאר סוגי השטיחים, יכולים להגיע בגדלים ועיצובים שונים להתאמה מלאה לכל חדר בבית.

רגליים קרות – האמנם?

שטיחים, העשויים מצמר, הם בעלי יכולת בידוד מופלאה בין הקור של הרצפה לבין הרגליים הדורכות עליה. הצמר ידוע כאחד החומרים הטבעיים, בהם אנו משתמשים באופן קבוע על מנת לחמם את עצמנו בימות החורף הקרים באמצעות סריגים שונים. תכונה זו של הצמר, טובה גם לשימוש בשטיחים לבית.

מגע מלטף

סיבה נוספת לרכישת שטיח לבית היא המגע הנעים שלו כאשר דורכים עליו ברגליים יחפות. שטיחי צמר הם בעלי מגע נעים, בין אם דורכים עליהם, יושבים עליהם או מבצעים עליהם כל פעילות אחרת. שטיחי הצמר הם פתרון מושלם לכל חדר, בכל בית, בהם תרצו לרפד את הרצפה.

דקורציה

הדקורציה היא חלק בלתי נפרד מכל מה שקשור לנושא השטיחים. השטיחים הרי מעולם לא היו בעלי מטרה לרפד את הרצפה גרידא, אלא תמיד היו בעלי מראה נעים ומעוצב במטרה להוסיף לרושם של הבית. דמיינו שאתם נכנסים הביתה וכל הקירות שלכם לבנים לחלוטין וללא קישוטים כאלו ואחרים, הרי זה נראה משעמם ואף לא הגיוני. כך גם לגבי הרצפה! רצפה ללא שטיח היא רצפה עירומה לכל דבר ועניין.

בחירת השטח

לאחר שהחלטתם לבחור מתוך המגוון הרחב של שטיחי צמר, חשוב לדעת איזה שטיח מתאים לכם ביותר. אם כך, נסו לחשוב על גודל החדר, או מדויק יותר – השטח בחדר, אותו תרצו לכסות. לאחר מכן, בדקו מהן הדוגמאות האהובות עליכם ואילו צבעים חביבים עליכם במיוחד. חשוב להבין, שלשטיחי הצמר יש מבחר מאוד גדול ולכן באפשרותכם למצוא לעצמכם שטיח מתאים לפי הדרישות שלכם.