טיסות לחו"ל

סביר להניח שמרבית האנשים היו שמחים לקבל מתנה, טיסות לחו"ל. האופציה לעלות על מטוס ולנחות במקום אחר, מיוחד ומרשים, מקום שעד כה הם ראו רק בטלוויזיה, היא עבור רבים הגשמת חלום, בוודאי עבור מי שמעולם לא היה בחו"ל.

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר ישראלים טסים לחו"ל לעיתים קרובות. חלקם עושים זאת במסגרת טיול זוגות, משפחות ואחרים עושים זאת לבד או דרך מקום העבודה. כשהעולם נהיה כפר גלובלי אחד קטן, אפשר להבין מה הפך את התחום של הטיסות לכל כך פופולארי, לא רק בתחום העסקי, כפי שהיה נהוג בעבר אלא גם בכל הקשור לטיסות לשם תיירות, טיסות לשם נופש.

תוכן עניינים

מה הופך טיסות לחו"ל לכל כך פופולארי?

אפשר למצוא סיבות שונות מדוע חל שינוי עצום בתחום של טיסות לחו"ל, אנחנו ננסה להסביר מדוע טיסות אלו הפכו להיות מאוד פופולאריות.

רמת החיים עלתה – אומנם יהיו מי שיתווכחו על זה אך העובדה היא שיותר אנשים טסים וחלקם עושים זאת יותר מפעם אחת בשנה, אז אנחנו יכולים להבין שרמת החיים עלתה ברמה מסוימת. אחרת לא כל כך הרבה אנשים היו יכולים לטוס לחו"ל.

עולם התעופה נהיה זול יותר – טיסות לחו"ל כמו כל שוק זה פקטור של היצע וביקוש. ההיצע היום בתחום הוא גבוה מאוד בזכות העובדה שזה הרבה יותר רווחי להטיס מטוס שלם על פני חצי מטוס, ההיצע גם גבוה מאחר ויש יותר חברות, יש יותר הזדמנויות.

פתיחת שערים חדשים – לא רק השוק הישראלי נהנה משווקים חדשים אלא גם שווקים אחרים, בוודאי אחרי נפילת בריה"מ.

לא הכל נעשה פנים אל פנים – לכאורה היינו מצפים שהאינטרנט ישנה את המצב, הרי היכולת ליצור קשר דרך מייל, סקייפ או כל תוכנה אחרת מונעת את הצורך לטוס באופן פיזי. זה לא נכון, אנחנו צריכים לטוס, בשביל להרגיש קרובים, לעשות את הדברים בסדר שלנו.

הזדמנויות רכישת כרטיסים – לא עוד דרך סוכן, לא עוד במחירים מוגזמים, טיסות לחו"ל ניתן לרכוש דרך אתרי אינטרנט שונים ואפליקציות שמאפשרות לרכוש כרטיסים במחירים נוחים ופשוטים.

חסכון בזמן – בסופו של יום טיסה היא דרך התחבורה המהירה ביותר שיש. גם אם יש אפשרות להשתמש ברכבת או אוטובוס, יש אנשים שיעדיפו לבחור ולהגיע ברכבת.

מי טס היום לחו"ל

אם בעבר יכולנו לאפיין את הטסים לחו"ל באמצעות מעמד כלכלי או באמצעות סוג עבודה, הרי שכיום זה כבר לא כך. כיום אנחנו יכולים למצוא אנשים ממעמד יחסית נמוך, טסים לנופשונים במדינות שונות, ילדים טסים עם ההורים שלהם אך בעתיד הם גם יטוסו לבד עם חברים, כאמור אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של אפשרויות של טיסות לחו"ל, גם בכל הקשור לטיסות עצמן וגם בכל הקשור לקהל היעד שמשתמש בהן.