פרסום רכב ביד 2 – כל מה שצריך לדעת כדי שהרכב שלך ימצא בית חדש (ויכול להיות גם בדיחה!)
אז יש לך רכב שגר במוסך יותר מאשר על הכביש ואתה רוצה להיפרד ממנו? או שאולי רק החלטת שהגיע הזמן לעבור למניעת פיחות, כלומר, לרכב חדש? טוב, נאה, ככה מתקדמים ההיסטוריה האנושית! אבל רגע, לפני שתשים את הרכב למכירה ביד 2, יש כמה דברים שחשוב לדעת, ואנחנו כאן בדיוק בשביל זה. כי מישהו צריך לשמור על העניין ובטח שלא נקרא לזה "שיעור בתקשורת"!
איך כשעושים פרסום נכון, תוכן הוא המלך? (וגם הצחוק!)
אין ספק שהפרסום הוא תחום מורכב, אבל מה עושים כשמדובר על מכירת רכב? עשינו עבודה צמודה ומקיפה נעלם לעולם הזה עם מסקנות מדהימות. ואולי כדאי להתחיל מהבסיס – מה לא מפרסמים?
- אל תסתיר שיש לרכב פגם (הו, זה בדיוק מה שכולנו מחפשים – את טביעת האצבע של גנב המוח!).
- לא לכתוב את כל ההיסטוריה של הרכב (לא, לא ממוצע של 80,000 קילומטרים לא ממש מעניין את הלקוח – זה בדיוק הממוצע של כל המתחרים!).
- אל תשכח להקדיש את התשומת לב שלא תיראה כמו ההוראות של מכונת הכביסה (ובכן, איזה נדבך! נקודה בעניין).
סיפור מרגש? כן, בבקשה!
כאשר אתה מפרסם את הרכב שלך, אל תפספס את ההזדמנות לספר סיפור. אנו לא מדברים על סאגה ארוכה של חמישה כרכים, אך אם הרכב שלך היה מעורב באירועים משפחתיים או חוויות מגניבות, שתף אותם! אולי הייתה לו רומנטיקה עם רכב אחר או שהוא נסע לנשף עם אחד מהילדים? זה יגרום לאנשים לחייך ולזכור את הרכב שלך! ואם לא יזכרו, זה יהיה לא נעים לכולנו.
האם התמונות הן הדבר הכי חשוב? (כמעט!)
וודאי שאתה יודע ש" התמונה שווה אלף מילים"? ובכן, בדיוק! פרסום רכב ביד 2 עם תמונות יפות יכול להועיל מאוד, אבל חשוב גם להבין מה התמונה הזו מספרת.
- רק ברקע אחדה! ברקע טיול של חצי מדינה לא צריך להיות לי יונה מאפיינת.\n
- להציג את הרכב מכל הזוויות, מתחרויות פיגורות ועד למנוע (הי, היה נשאר שם את הכישרון הנפלא שלך!).\n
- זהירות, הצללה! לפעמים, יש מקום שבו לא אפשרי לדחוף את השמש! לילד המושלם לא נהיה עם קו סומק!
כל ארבע רגליים על ההגה – מתי הזמן הטוב ביותר לפרסם?
לכל מה שקשור במכירת רכב, ישנם זמנים טובים יותר מאחרים. בדרך כלל, תקופות החגים או האביב נחשבות לזמן טוב לפרסום רכבים, ככה שמישהו לא יעלה למצוא רכב בלא חקירה רבה!
יחס אישי – מה משפיע על הקונים? (ואם הכדור אצלך!)
ערך הרכב נמצא בסופו של דבר בידך! אבל יש גם אחרות – מה יש לצפות מהקונים שלך? מחקר קטן מגלה שהקונים אוהבים שמישהו מקשיב להם – עדיף לא גורם לאזהרה, ככה יפה!
- שאלות ותשובות הן סופר!
- התנסות אישית עם הרכב – תן להם לגלות את עולמו!
מה שאסור לשכוח
כל תהליך המכירה צריך להיות מהיר, קל, וטוב – שזה אומר שאתה לא הופך לשחקן חיזוק בזה! וכשאתה מסביר – השתדל לא לדרדר את נבחרי המאנבק. כי אם זה מתדרדר, יש סיכוי שגם מוכרים לְמֵר הלקוח אולי לא יחזור לקנות שוב – שקול! (או שיתעלם!)
מה שחשוב – איך מתחילים? (כל ברווז מנודניק מתחיל במקום!)
כדי להצליח בהתאמה למציאת הבית החדש לרכב שלך, כדאי לבצע סדר בתוך כל הסיפור המורכב הזה. אם אתה רוצה לעשות את זה נכון, אתה צריך לקבוע סדר עדיפות.
- אתר מוכר, כמו ביד 2!
- תמונות מעולות ופרטים מדויקים!
- הגדר מחיר – לא נוסעים כאן במכונת זמן!
שאלות ותשובות – שמח ללמוד שאכפת לך!
- מהי הדרך הטובה ביותר לקבוע מחיר?
בחר מחירים גבוהים אך גם סבירים – אל תבקש על תוספת מנחה! - מה עליי לכתוב בפרסום?
תיאור אטרקטיבי עם פרטים חשובים כמו מספר קילומטרים, מצב טכני ורצונות נוספים. - כיצד אני יכול לקדם את המודעות שלי יותר?
השתמש בשיתוף חברתי ובקידום ממומן, אם אתה מרגיש שהכיס מאפשר לך.
בסופו של דבר, פרסום רכב ביד 2 יכול להיות חוויה מהנה אם תדאג לשים לב לניואנסים ולפני הכל – העיקר שיהיה לך את הכיף שאתה חולם עליו – ספק ללקוחות שלך שמו של הרכב, צור ייחודיות ובפעם הבאה שנפגש את חברי הקול החדש שלך שיקנה ממך!