חיסכון פנסיוני – קופת גמל או קרן פנסיה?

בדרך כלל כאשר אנשים מגיעים לגיל שבו הם מתעניינים בחיסכון הפנסיוני שלהם, הם בדרך כלל לא יודעים מאומה. אין להם מושג היכן כדאי להם להשקיע את הכסף שלכם ומה הנתיב המומלץ עבורם. בכל אופן, במאמר נדון אודות ההבדל שבין קופת גמל לקרן פנסיה, כך שתהיה לכם האפשרות לבחור מה יותר מתאים עבורכם בסופו של יום, ולא תאלצו לבזבז זמן יקר בחיפוש קרנות וקופות השקעה שונות.

הדבר הראשון והמשמעותי ביותר שניתן לציין כאשר מדובר על ההבדלים שבין השניים שהוזכרו לעיל זה עניין הביטוח. קרנות פנסיה טומנות בחובן כיסויים ביטוחיים, כך שאם יקרה יום שבו לא תוכלו לעבוד יותר או שתעשו תאונה מפתיעה, אתם עשויים להיות מכוסים מכל הכיוונים והקרן תבוא לטובתכם. לעומת זאת, קופות גמל לא דואגות לביטוח שלכם. כך שאם לפתע תאבדו את היכולת שלכם לעבוד, קופת הגמל לא תסייע לכם אף לא מעט.

קרן פנסיה הינה הרבה יותר מורכבת לניהול בשל העובדה שהיא טומנת בחובה אינספור סעיפים ותנאים הקשורים לניהול הקרן עצמה, ואילו קופת גמל הינה פשוטה למדי ושמה דגש על חסכון תשואתי הבא לידי ביטוי לאורך שנים, וזאת מבלי התעסקות בתחומי ביטוח אחרים וכדומה.

ככלל ניתן לומר שקרנות הפנסיה עדיפות בעבור אלו המחפשים פתרון מקיף ומקום טוב לשים בו את הכסף שלהם, אך חשוב מאוד גם לשים לב שאתם דואגים לוודא שאתם פונים לחברה הנכונה כגון ברק פיננסים על מנת שתעניק לכם תנאים מספיק משתלמים.

חיסכון פנסיוני

ייעוץ פנסיוני

בשל העובדה שמדובר בנושא מורכב וכל התחום של החיסכון הפנסיוני יכול להיות לא ברור לפעמים בעבור רבים, יהיה מומלץ מאוד שתלכו ליועץ פנסיוני אשר יוכל לסייע לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. יועץ בעל ניסיון ידע כיצד להסביר לכם על התנאים השונים והאופציות השונות שעומדות בפניכם כאשר הדבר נוגע לחיסכון הפנסיוני שלכם. אנו בטוחים שאתם רוצים לשים את הכסף שלכם במקום הנכון ולא לזרוק אותו סתם לשווא, ובכדי שכך יהיה המצב, פשוט תשקיעו את הזמן שלכם בחיפוש החיסכון הפנסיוני שהכי מתאים לכם.

כמובן שכאשר אתם מחפשים את היועץ הפנסיוני שלכם, יהיה מומלץ שלא תבחרו כל אחד שאתם פוגשים, שכן לפעמים ישנם כאלו אינטרסנטיים אשר יעשו הכל על מנת לשווק לכם קרן או קופת גמל מסוימת. בסופו של דבר מדובר פה בכסף שלכם, ועליכם להיות ערים לאנשים אשר מנסים לנצל אתכם לרעה.

בעזרת שיקול דעת נכון וסבלנות, לא אמורה להיות לכם בעיה כלל וכלל למצוא את החיסכון הפנסיוני המושלם עבורכם, וזאת בייחוד אם תתייעצו כמובן עם איש מקצוע מתאים אשר מבין לעומק את התחום ויוכל לייעץ לכם בדבר האופציות השונות של חיסכון פנסיוני בשבילכם. אז אל תחכו עם זה והתחילו לדאוג לעתיד שלכם.