איך פינוי תכולת דירה יעלה את שווי הדירה שלכם באלפי שקלים רבים

מעוניינים למכור את הדירה שלכם או למכור דירה שקיבלתם בירושה? האם ידעתם כי פינוי תכולת הדירה לפני הצגתה בפני קונים פוטנציאליים יעלה את שווי הנכס באלפי או עשרות אלפי שקלים? ובכן, מומחים רבים בתחום הנדל"ן, ביניהם סוכני תיווך ויועצים, ממליצים לפנות את תכולת הדירה ולבצע ניקיון יסודי כדי להציג את הנכס נקי ומסודר. הסיבה המרכזית לכך היא שקונה פוטנציאלי יתרשם לטובה מנכס מאורגן ונקי ללא חפצים ישנים, ולרוב –הקונים הפוטנציאליים יהיו מוכנים לשלם הרבה יותר כסף עבור הדירה שלכם.

אז איך בעצם מבצעים פינוי חסכוני וחכם? כיצד בוחרים חברת פינוי תכולת דירה כדי לפנות את הדירה מחפצים ישנים ומיותרים, לפני שאתם מציגים את הנכס לקונים. למעשה, כאשר הנכס עמוס בפריטים קשה לאמוד את גודל הדירה, ואם יש חפצים ישנים כמו ספה עם ריפוד דהוי וקרוע, וילונות ישנים, מוצרי חשמל מקולקלים וכיוצא בזה, הרי הקונה עלול להתרשם כי הנכס אינו מתוחזק כראוי. הוא יחשוש לשלם עבור הדירה, והוא יוסיף לשיקוליו לגבי הנכס את עלות ההשקעה הנדרשת לשיפוץ הדירה, לכן הוא יתמקח על המחיר שאתם דורשים ועלול לסרב לשלם לכם את שווי הדירה בפועל.

 

דירה הנראית כמו מחסן

כאשר קונה פוטנציאלי נכנס לדירה מזוהמת או מבולגנת ועמוסה בחפצים ישנים הוא מתרשם לרעה מהנכס. בנוסף, קשה לאמוד את גודל הדירה כאשר היא עמוסה בחפצים כמו רהיטים גדולים, ארונות ופריטים אחרים. מעבר לכך, קשה לנקות דירה עמוסה בחפצים ישנים ולארגן אותה, וגם אם תזמינו חברת ניקיון הרי המראה הכללי של הנכס נותר בעינו. הרושם שיתקבל על ידי הקונים הפוטנציאליים יהיה רע, ואלה לא ימהרו לשלם את הסכום שאתם דורשים.

באמצעות פינוי הדירה מהתכולה תוכלו להציג נכס נקי ומסודר, והשווי של הדירה יעלה בעיני הקונים שבאים לבקר בנכס. אגב, כדי לפרסם את הנכס למכירה נהוג לפרסם אותו בלוחות באינטרנט, וכדי לצלם את הדירה עדיף לארגן ולנקות אותה, לאחר פינוי התכולה. חברות פינוי דירה מסוימות, כמו דרור פינויים למשל, דואגות לקיים רשת של שיתופי פעולה עם קולגות בתחום הניקיון, הפוליש וההדברה כך שהטיפול בנכס מושלם. בדרך זו תקבלו יותר פניות מקונים פוטנציאליים ותוכלו לערוך מעין מכרז ביניהם על מנת למכור את הנכס במחיר הגבוה ממחיר השוק.

למעשה, עליכם לחשוב מבעד לעיניו שmoving1ל הלקוח הפוטנציאלי שמגיע לבדוק את הדירה כדי לקבל החלטה האם היא מתאימה לו. אם הדירה מאורגנת, נקיה ונראית מתוחזקת, הלקוח מתרשם לטובה. לכן, מעבר לפינוי תכולת הדירה כדאי גם לתקן ליקויים שונים, ואם הצבע בקירות מתקלף– כדאי להשקיע כמה מאות ואף אלפי שקלים בודדים בסיוד מחדש וכל הסידורים על מנת להעלות את שווי הנכס. מדובר בהשקעה משתלמת עבורכם מאחר שקונים יהיו מוכנים לשלם הרבה יותר כסף על הדירה שלכם.

פינוי מקצועי של תכולת הדירה

אם גם אתם רוצים למכור את הדירה במחיר גבוה יותר, כדאי לכם לפנות לחברת פינוי תכולת דירות המציעה שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. מי שחושב לפנות תכולת דירה לבד, כדאי לו לחשוב על כך שוב. מעבר לסיכונים שבפינוי בידיים הלא מיומנות, לחברת פינוי תכולת דירות יש ידע רב וניסיון עשיר בהכנת הנכס למכירה. נציג מטעם החברה ימליץ לכם על פתרונות יעילים לפינוי התכולה כדי למכור את הנכס במחיר גבוה באלפי שקלים ולמעלה מכך. כפי שצוין לעיל, חברת פינוי מקצועית מציעה מעטפת שירותים רחבה הכוללת מעבר לפינוי החפצים גם שיפוצים קלים, וכך תוכלו להציג דירה הנראית כמו חדשה (או לפחות, הרבה יותר טוב ממצבה לאחר הפינוי), ותיהנו ממחיר גבוה יותר.