איך להשקיע בנדל״ן עם הון התחלתי קטן?

חושבים שהגיע הזמן שלכם להתקדם בחיים? רוצים לעשות את הצעד שתמיד חלמתם עליו ולהשקיע בנדל״ן? אם כך, הגיע הזמן שתפסיקו לדחות את העניין הזה, כי גם לכם למגיע להשקיע את הכסף שלכם במקום שיניב לכם תשואות גבוהות יותר מאלה שמבטיח לכם הבנק. אינטו רשת חברתית להשקעות בנדל"ן היא חברה שתאפשר לכם להשקיע בנדל״ן אפילו אין לכם סכום התחלתי גדול, אז למה אתם מחכים? זה נכון: בעבר אי אפשר היה לחלום שאדם עם הון עצמי של 25,000$ יוכל להשקיע בנדל״ן, אך היום זה אפשרי אז למה שלא תנסו את זה גם אתם?

האם כדאי להשקיע בארץ או בחו״ל?

אינטו זו הכתובת הטובה ביותר עבורכם אם החלטתם להיכנס לשוק הנדל״ן החלומי, ובהחלט אפשר להבין אם אתם בדילמה לגבי יעד ההשקעה. כלומר, איך תדעו האם כדאי לכם להשקיע בישראל או מחוצה לה? האמת היא שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת, כי לכל אחד מאיתנו יכולות להיות העדפות אחרות. מעבר לכך שזה תלוי בהון העצמי שאיתו אתם מגיעים, זה גם קשור לשאלות נוספות כמו השליטה שלכם בשפה, האפשרויות שלכם לבקר בעולם ולראות את הנכסים השונים ועוד.

כמה תוכלו להרוויח?

השיטה של השקעה כפי יכולתכם משפיעה כמובן גם על הרווחים, כי אם אתם משקיעים רק ב5% מתוך הנכס כולו הרי שאת רוב הרווחים יגרפו המשקיעים האחרים. זו שיטה מוצלחת ביותר עבור מי שרוצה להיכנס לתחום הנדל״ן בצורה הדרגתית ולא בבת אחת, כך ששווה לכם לחשוב על האפשרות הזאת ברצינות. ההשקעה בנדל״ן זו השקעה יחסית בטוחה, אז למה שלא תעשו את הצעד שייתן לכם יותר ביטחון ויציבות כלכלית בחיים? כפי שזה מגיע לאחרים זה מגיע גם לכם ואתם מוזמנים לבצע עוד היום את השקעתכם הראשונה בנדל״ן.