ביטוח משכנתא וסוגי ביטוחים שונים מפי יועץ משכנתאות

רובנו חיים את חיי היומיום מבלי לחשוב על העתיד, ללא תכנונים מורכבים יותר מידי קדימה.

האוכלוסייה הצעירה אשר מרגישה בריאה וחסונה, ולעיתים חסרת ניסיון, נוטה לנהל אורח חיים שכזה, ולא להתחשב במה שעשוי לקרות מחר, בעוד שנה ואפילו בעוד רגע. אולם, הדבר הבטוח ביותר בעולמנו הוא המוות, ולאף אחד לא ניתנה ההבטחה כי הוא יחיה טוב, בריא וללא מחלות או תאונות. ביטוח הוא בדיוק הדרך לנסות ולחזות כמה שניתן את העתיד, ולהתכונן לכל מצב שלא יהיה, על מנת שבקרות המקרה שלא נשאר ללא אמצעים כלכליים להתמודד עמו.

אז מדוע בכלל חשוב הצורך לעשות ביטוחים מסוגים שונים?

ישנם עשרות ביטוחים שונים, ונגע קצת במספר סוגים של פוליסות ביטוח שחשוב מאוד לרכוש אותן:

ביטוח בריאות: ביטוח זה נועד על מנת לבטח אותנו במקרה של פרוץ מחלה מסוימת או פציעה לא מתוכננת אשר משאירה את המבוטח ללא יכולת לתפקד וכתוצאה מזאת ללא יכולת לעבוד. במקרה כזה ניתן להפעיל את פוליסת הביטוח ולקבל פיצוי כספי חודשי או חד פעמי לסיוע לנו ולבני משפחתנו האהובים.

ביטוח משכנתא: ביטוח משכנתא חשוב מאוד כי הוא לוקח אותנו איתו ועם התשלומים שלו עד רוב חיינו הבוגרים, ביטוח משכנתא מורכב משני חלקים עיקריים, כאשר חלק אחד מבטח את המבנה, והחלק השני מבטח את הלווה. ביטוח זה מבטיח אם במקרה והנכס ניזוק או נשרף, או במקרה בו נפטר הלווה, בני משפחתו לא יישאו בנטל של התשלום הרב והכל כך מייאש.

ביטוח רכב: ביטוח רכב גם הוא מאוד חשוב, רכב הוא בעצם הרגליים שלנו, ואנחנו ניידים באמצעותו, ביטוח הרכב הוא ביטוח אשר מורכב משלושה חלקים אשר יחד מגנים על הרכב, על הנוסעים והנהג, ועל נזקים לרכבים אחרים במקרה של תאונת דרכים.

ביטוח חיים: פוליסת ביטוח חיים לפי דעתנו החשובה מכולן, מבטיחה כי במקרה שבו נפטר בעל הפוליסה, משפחתו זוכה לקצבה חודשית אשר מסייעת להם להתפרנס בצורה כלכלית גם לאחר האובדן.

ביטוחים שונים

לסיכום:
ביטוחים מכלל הסוגים חשובים בהחלט לתנהלות מסודרת של חיינו בכל מצב שנצטרך אותו.
לכן חשוב לקחת ביטוחים שאנחנו זקוקים להם, בצורה יעילה וחכמה.

רוצים לשמוע פרטים נוספים מפי יועץ משכנתאות? לחצו כאן