איתור נזילה

נזילת מים עלולה לגרום לנו נזק חמור ולא רק בניפוח חשבון המים (שגם הוא לכשעצמו עולה לנו ביוקר לנוכח מחירי המים בימינו). רטיבות בתוך הקירות שאינה מטופלת מובילה להיווצרותו של עובש, שמהווה גורם סיכון להתפתחות סוגי סרטן שונים, ואם לא די בכך הרי שהרטיבות ברצפות או בקירות גורמת לנזק כבד לתשתית הבית ואף מסכנת את יציבותו.

כדאי לדעת שברוב המקרים נזילה קלה היא אינדיקציה לבעיה עמוקה יותר, ועל כן בכל מקרה שבו אתם מזהים סימני נזילה או אפילו רק חושדים בקיומה כדאי להזעיק במהירות אינסטלטור בעל ניסיון בתחום של איתור נזילה.

תוכן עניינים

ציוד משוכלל

כדי לאתר נזילות בימינו משתמשים אנשי המקצוע בציוד משוכלל במיוחד ובפרט במצלמה תרמית.

המצלמות התרמיות מבוססות על מדידת הטמפרטורה בתוך הקירות וזיהוי המקומות שבהם נזילה של מים מובילה לטמפרטורה שונה מזו השוררת בשאר חלקי הקיר. בזכות המצלמה התרמית ניתן לאתר במדויק את מיקומה של כל נזילה, כולל כזו הסמויה מן העין לחלוטין, ולא רק את מיקומה אלא גם את מקורה ואת הסיבה שגרמה לה מלכתחילה.

בהתאם כשאתם נזקקים לשירותיו של אינסטלטור עבור איתור נזילה ודאו כי הוא מצויד במצלמה שכזו.

הניסיון של האינסטלטור

איתור נזילות מבוסס לא רק על ציוד משוכלל אלא כמובן גם על הניסיון של האינסטלטור, שיידע לפענח במדויק את התמונה שמציגה המצלמה – וגם לגבש תוכנית פעולה אפקטיבית ויעילה במיוחד.

בהתאם, כשאתם מחפשים אינסטלטור כדי לטפל בנזילה אל תשכחו לשאול אותו לא רק לגבי הציוד איתו הוא עובד אלא גם לגבי הניסיון שלו בתחום הספציפי הזה.

איתור נזילה ללא נזק לקיר

מצלמה תרמית שמופקדת בידיו האמונות של אינסטלטור מיומן ומנוסה מאפשרת לנו ליהנות מהאפשרות של איתור נזילה ללא נזק לקיר, שהרי אם האינסטלטור הצליח לאתר את הנזילה במדויק אין צורך לשבור קירות שלמים כדי לטפל במקור הבעיה.

הדיוק המקסימלי מייתר את הצורך בשיפוץ רחב היקף ועל כן חוסך לנו כסף רב ופגיעה בלתי מבוטלת בשגרת החיים, כך שכדאי להשקיע תשומת לב בבחירת איש המקצוע המתאים ביותר, גם אם הוא מעט יקר יותר ביחס למתחריו.