קרוואנים למכירה – רק הטובים ביותר

לבחור ולקנות קרוואן זה דומה לבחירת בית שני, וכמו שהייתם משקיעים בבחירה וברכישה של הבית שלכם, כך שווה גם להשקיע מחשבה וזמן בבחירת הקרוואן המתאים ביותר. בעולם בו מגוון הקרוואנים הנמכרים רחב כל-כך, אין סיבה להתפשר על פחות מהטוב ביותר, ולמצוא את הדגם המושלם בשבילכם.

כשמחפשים קרוואנים למכירה יש להתבונן על מספר קריטריונים –

  • אורך
  • מספר מקומות לינה
  • מטבח, שירותים ומקלחת
  • אביזרים נלווים
  • מערכות החשמל

כמובן שישנם עוד מספר קריטריונים, אך אלו הם הבסיסים שהופכים קרוואן למקום מגורים וטיולים, וכאשר אתם מחפשים לקנות קרוואן, הכרות בסיסית עם הידע הזה הכרחית לצעד הבא.

מחפשים קרוואנים למכירה – עם הידע הדרוש:

קרוואן בסיסי מציע לפחות 2 מקומות לינה, כאשר רובם מציעים לפחות 4 מקומות לינה, בקונסטלציות שונות בהתאם לעיצוב. ישנו בכל זאת קו עיצוב סטנדרטי שנחשב למקובל ביותר, ומהווה בסיס לעיצוב של קרוואנים חדשים למכירה.

הגובה הפנימי של קרוואנים חדשים לרוב נושק לשני מטרים, ורוחב של מעט יותר משני מטרים, מה שמאפשר תנועה חופשית ונוחה בתוך הקרוואן. חדר השינה הזוגי יהיה מאחור, ולרוב ניתן יהיה להמיר את המרחב המשותף – "חדר האוכל", למרחב בו שתי מיטות נוספות, וכך ישנם 4 מקומות לינה.

בקרוואנים גדולים יותר, ואף בקטנים המעוצבים לצורך זה – תמצאו גם לעיתים חלל שינה זהה בגודלו שמכיל יותר מקומות לינה, לגובה, עם מיטות קומתיים.

מיכל המים לרוב עומד על 45 ליטרים, והמטבח כולל מקרר בנפח ממוצע של 100 ל', מערכת חשמל של 220V ושנאי שמעביר ל 12V.

קרוואן – לטיול ולמגורים

המגוון הרחב של קרוואנים למכירה נועד בעיקר לענות על צרכים של טיילים מודרניים המחפשים נוחות ונגישות בטיול שלהם. הקרוואן מאפשר שילוב ייחודי של לינה ומגורים לצד תנועה ומוביליות רחבה לטיול בו לא מתפשרים על הנוחות.

יותר ויותר ישראלים מחפשים קרוואנים למכירה גם לצורך פתרונות מגורים זמניים כמענה ליוקר המחייה ולמחירים הגבוהים של בניית בית, כאשר הקרוואן מאפשר להם להתמקם בשטח שקנו מבלי להשקיע הון עתק במבנה.