מסיר שומנים לתעשייה

בשנת 2007 נכנס תקן ישראלי חדש למוצרי ניקוי, תכשירים עוצמתיים ומסירי שומנים לתעשייה, זאת משום שאותם מוצרים היו ועדיין מבוססים על חומרים כימיים בריכוזים גבוהים הפוגעים בעור שלנו – בני האדם, במערכת הנשימה ומזיקים גם לסביבה. מדובר במוצרים פופולאריים מאוד הן בשימוש הביתי והן בשימוש התעשייתי, בשל היותם מנקים ביעילות, בקלות אך החיסרון שלהם הוא בהיותם מסכנים את הבריאות ומשבשים את המאמץ לשמור על מאזן אקולוגי אופטימלי.

הקריטריונים של התקנים הישראלים לתכשירים הישראליים כוללים בעיקר מסיר שומנים לתנורים, מוצרי בישול, משטחים מסוגים שונים ועוד עם דגש על דרישות בטיחות, אריזה וסימון מיוחדים שעד לשנה זו לא נדרשו לביצוע מהחברות השונות. מסיר שומנים נחשב עד לא מזמן למוצר מסוכן ולכן חלו שינויים רבים בתקנים הן בישראל והן בעולם. החומר הפעיל בתכשירים ספיצייפים להסרת שומנים נחשב לחומר מסוכן מאוד שכן החומר משלב רכיבים כימיים קטלניים במיוחד. מלבד העובדה שהתקן החדש מגביל את רמת החומרים המסוכנים בתוך המוצרים שאיננה תעבור ריכוז העולה על חמישה אחוזים, חברות שונות ביניהם חברת רוטל – מומחית בייצור חומרי ניקוי ירוקים לתעשייה, החלו לייצר חומרי ניקוי ירוקים, מסיר שומנים לתעשייה ומוצרי ניקוי אחרים בהם לא מוכנסים חומרים כימיים מסוגים שונים.

אילו סוגים של מסירי שומנים לתעשייה מייצרת חברת רוטל ומהם היתרונות של חומרים אלה?

כאמור, חברת רוטל מייצרת מגוון מסירי שומנים מקצועיים אשר תואמים לסביבות ומשטחי עבודה שונים. תעשיית האלקטרוניקה, תעשיית המזון, ארגונים ומוסדות ציבוריים עושים שימוש באותם מסירי שומנים למטרות ניקיון וחיטוי.  החברה מאמינה בשימוש ברכיבים טבעיים בלבד ואיננה עושה שימוש ברכיבים כימיים המזיקים לסביבה ולאנשים שעושים שימוש במוצר.

  1. ממיס ומסיר שומנים דלק ומזוט – מכיל דילימונן – חומר המפיקים מקליפות פרי הדר. המוצר מביא לתוצאות ניקוי יוצאות דופן ואינו פוגע במשטחים השונים אותם מנקים. המוצר מתאים לניקוי כללי של שמנים, גריז ודלק בחדרי מכונות או מנועים.
  2. מסיר שומנים כבדים לתעשייה – מתאים לניקוי ולהמסת שומנים, לכלוך עקשן ופיח.
  3. מסיר פיח ושומן שרוף- מתאים להסרה ולניקוי של משטחים מפויחים.
  4. מסיר שומנים תעשייתי- מתאים לניקוי של ציוד מכאני, מכונות כלים וניקוי רצפות.

כל מסירי השומנים של חברת רוטל ידידותיים למשתמש ולסביבה, בטיחותיים לשימוש, מתכלים ואינם דליקים. בנוסף, כל החומרים עומדים בתקנים של איכות הסביבה ומשרד הבריאות, קלים ונוחים לשימוש מהיר.