מה זה פריורטי?

מנהלים רבים בישראל מחפשים תוכנה שתסייע להם לנהל בצורה אפקטיבית את הארגון. התוכנה, שאותם אנשים מבקשים, חייבת להיות מצד אחד ממוקדת בצרכי הארגון אך מצד שני לכלול את כלל הפעילויות בארגון הנעשות באגפים השונים.

מערכת מסוג זה עליה לשמש את כלל העובדים בארגון החל מעובדי הקו למטה, ולסנכרן את כלל תהליכי העבודה בממשק אחד נוח לשימוש.

כיום נמצאת תוכנת פריוריטי בראש הרשימה של התוכנות שמספקות את כלל הצרכים שהזכרנו, והיא פופולארית במיוחד בשל תוכנת הנהלת החשבונות הנמצאת בה, המסייעת לעבוד בצורה יעילה יותר ללא צורך בתוכנות נוספות שעלולות לסרבל את תהליך העבודה.

אבל מה זה פריורטי ומה המאפיינים של התוכנה?

תוכנת פריורטי הינה תוכנה ממוחשבת שבאמצעותה ניתן לתמוך ולתפעל את כלל היחידות והפעילות בארגון.  התוכנה נחשבת אחת התוכנות הפופולאריות שקיימות, וזאת בשל הניהול הטוב שהיא מספקת, תוך תפעול של כלל הפעולות בארגונים השונים. עם התוכנה אין צורך בהתקנת תוכנות נוספות המעמיסות על העובדים והמנהלים.

שליטה וסנכרון

מערכת פריורטי ידועה בעיקר בשל הסנכרון והשליטה שהיא מאפשרת במחלקות השונות ובין עובדי המשרד. באמצעות התוכנה אפשר לקבל מידע בכל זמן על מלאי, הנהלת חשבונות, לקוחות, עסקאות, ומצב מלאי ושירות בסניפים השונים של הארגון.

ריכוזיות

אחד היתרונות הבולטים של התוכנה היא יכולת ריכוז הנותנים שהיא מאפשרת. פריורטי  מאפשרת איחוד של כלל האלמנטים העסקיים, והגדרת מודולים חשובים עם ריכוז כלים שיאפשרו לעובדים עבודה יעילה יותר.

המודלים בתוכנת פריורטי הינם בעלי מסד נתונים המאפשר עבודה משותפת של כלל יחידות הארגון – מה שמאפשר עבודה נוחה יותר. בנוסף, לתוכנה ניתן להוסיף מודלים בכל זמן לנוחות הארגון.

אחד הדברים המשמחים בתוכנה היא היכולת להתאים את התוכנה לכל ארגון, להוסיף מודלים בהתאם לצרכי הארגון, ולקבל תמיכה ושירות בכל זמן, תוך קבלת הסברים והטמעה מטמיע מערכות שנמצא בארגונים הגדולים.

כיום ניתן להתנסות בתוכנה בכל זמן, ולהבין האם התוכנה מתאימה לעסק שלכם.

בנוסף ניתן ליהנות מהריכוזיות של התוכנה המאפשרת עבודה קלה יותר, ושימוש מופחת בתוכנות נוספות – אלמנט שהופך את העבודה לקלה ויעילה הרבה יותר.