שימושים נוספים אותם ניתן לעשות עם קמין עץ

מלבד חימום איכותי לבית בעונת החורף, חימום שאי אפשר להשוות אותו עם שום אמצעי חימום אחר, קמין עץ מעניק יתרונות נוספים לבעלי הבתים אשר בוחרים להתקין אותו. היתרונות הנוספים הללו רק הופכים את קמין העץ להרבה יותר מבוקש והופכים אותו למצרך שרבים בוחרים להשקיע בו.

ייבוש כביסה מהירה

החום שמפיץ קמין עץ הינו חום איכותי וגבוה, חום אשר בעזרתו ניתן לייבש כביסה במהירות רבה וללא כל בעיה. במקום להפעיל את מייבש הכביסה באופן רצוף בכל עונת החורף (מה שיהפוך את חשבון החשמל שלכם ליקר במיוחד) אתם יכולים לחסוך בחשמל ובמאמץ ופשוט לתלות את הכביסה לצד תנור העצים שלכם. החום המופק מהתנור ייבש את הכביסה בתוך זמן קצר ויאפשר לכם ליהנות מכביסה יבשה ללא כל מאמץ.

חימום מהיר של תבשילים ומאפים

כיום ניתן לרכוש מדף אותו מוסיפים מעל או מתחת לתנור העצים וכך ניתן לחמם בקלות ובמהירות מאכלים שונים. החימום מבוצע בצורה מהירה מאוד ובניגוד למיקרוגל, מדובר בחימום איכותי אשר לא פוגע באיכות המזון. למשל, לחם אשר תחממו במיקרוגל עלול לקבל מרקם גומי ופחות פריך, לעומת זאת, חימום של קמין עץ יהפוך אותו לפריך וטעים בדיוק כפי שהיה ברגע שיצא מהתנור במאפיה.

אפיה של פיצות ופוקצ'ות

כיום ניתן למצוא קמין עץ מדגמים משוכללים יותר אשר כוללים בנוסף לתא העצים גם תא אפיה. התא מחומם על ידי העצים שבתנור וכך ניתן לאפות פיצות, פוקצ'ות ולחמים שונים ממש כמו בטבון. האפייה הינה איכותית מאוד ויוצרת מאפים טעימים במיוחד, קראנצ'ים והכי חשוב – נאפים במהירות רבה, מה שיהפוך את תנור העצים שלכם לכלי הרבה יותר שימושי בבית.

הפצת ריח נעים בבית

כשהתנור דולק, שימו מעליו סיר קטן עם מים והוסיפו מרכיב לבחירתכם אשר יכול להפיץ ריח נעים בבית. אלו יכולים להיות פירות הדר, תמציות צמחים שונות, חומרי ריח או תבלינים, כל מה שאתם אוהבים. החום מהתנור יחמם את המים ויגרום להפצה של הריח הנעים שבחרתם בכל רחבי הבית.