הלוואה של 10 אלף שקלים

מאסתם כבר במראה העצוב של יחידת ההורים שלכם וכעת אתם מתחבטים לגבי רכישה של כל מה שיכול להפוך את חדר השינה הזה לחדר מלכותי כיאה לזוג הורים עייף שרק רוצה בסופו של יום להניח את הגוף על גבי מיטה שאינה חורקת ומזרן שאינו גורם לכאבי גב?

אם הדבר מציק במיוחד כנראה שהגיע הזמן לעשות את השינוי שאתם כה מצפים לו ופשוט לגשת אל חנויות רהיטים שמציעות את הדיל המשתלם ביותר עבור חדר שינה חלומי ומזרן שמסייע לחלומות להגיע מהר מהר אל מחוז השינה שלכם, אך מה לעשות כאשר אתם נמצאים ישובים אל מול המוכר בחנות הרהיטים שמאוד מחבב אתכם ורוצה לבצע אתכם עסקה אלא שאתם פשוט לא יכולים לעמוד בתנאי התשלום הגבוהים שאינם מסתדרים עם כל יתר ההוצאות החודשיות? הפיתרון האפשרי הוא שימוש בהלוואה שהיא לא גדולה מדי, אבל עדיין משיגה את המטרה ואולי אפילו מותירה אתכם עם עודף לרכישה של צבע חדש לחדר השינה.

מה בודקים בהלוואה קטנה

הלוואה של עשרת אלפים שקלים נחשבת להלוואה קטנה שיכולה לעשות את כל ההבדל בין שדרוג חדר השינה או כל חדר אחר שאותו אתם רוצים לשפץ לבין הישארות במתכונת שממש שלא מסייעת לכם לנוח בבית הפרטי שלכם, אבל כאשר מחפשים את ההלוואה הזאת חשוב לדעת כמה דברים חשובים:

  • לבדוק מהן העמלות עבור ההלוואה. האם ישנה הלוואה עבור הקמה של הלוואה, עמלה עבור שורה בחשבון או עמלה עבור תשלום של פירעון מוקדם במידה ובמהלך התשלומים יהיה לכם את הסכום הנדרש לתשלום מיידי שלה.
  • בדקו מהן אפשרויות הפריסה של התשלומים כדי שהפעם כן תוכלו לעמוד בתנאי התשלום של ההלוואה ולהחזיר אותה ללא בעיה מידי חודש.
  • בררו מהי הריבית אותה משלמים עבור הלוואה של 10 אלף שקל, אתם תגלו כי התשלום הולך וגדל ככל שאתם מותחים את ההלוואה עוד ועוד לכן השתדלו לקחת תשלומים במידה נבונה.
  • בצעו סקר שווקים לא רק מול הבנק אלא מול חברות אשראי חיצוניות שמעניקות הללואה בתנאים לא פחות נוחים מן הבנק אם לא טובים יותר.
  • שאלו כמה מהר הכסף נכנס אל חשבון הבנק ואם יש אפשרות נוספת לקבלת הכסף מלבד העברה אל החשבון, במידה ודרך זו אינה עדיפה עליכם.

אחרי שיבלתם את הכסף במזומן מה שנותר לכם הוא לצעוד בגאון אל חנות הרהיטים ולנפנף יפה בחבילת שטרות שגם תוריד לכם במחיר וגם תיתן את היחס הראוי לשטרות אלה.