מהו לקוח מוגבל?

יש פעמים בהם אנו צריכים להתמודד עם מצבים שבו הבנק מגדיר אותנו בסטאטוס לקוח מוגבל או כבעלי חשבון מוגבל. מאמר זה יסביר לכם על מה מדובר, מה ההבדל בין השניים ומה ניתן לעשות לגבי העניין.

חשבון מוגבל ולקוח מוגבל- על מה מדובר?

  • חשבון מוגבל- אם במשך שנה קלנדרית אחת חוזרים לכם עשרה שיקים, כאשר בין צ'ק אחד שחזר לצ'ק אחר עברו לפחות 15 יום והם השתייכו לאותו מספר חשבון בבנק, הבנק ישנה את סטאטוס החשבון ל- 'חשבון מוגבל'. דבר זה אומר כי במשך שנה אותו לקוח לא יוכל למשוך צ'קים מהחשבון המוגבל והוא לא יוכל לפתוח חשבון אחר על מנת למשוך ממנו צ'קים.
  • לקוח מוגבל- אם עד כה כתבנו על חשבון מוגבל, כעת מדובר על סטאטוס חמור ביותר של הגבלה שנקרא 'לקוח מוגבל'. כאן הלקוח הוא זה שהופך להיות מוגבל לתקופה של שנתיים וההגבלה יכולה להיעשות רק על ידי בנק ישראל.

לומדים להתנהל בצורה נכונה

כל אחד בוחר לנהל את העסקים שלו ואת החשבונות הפרטיים שלו בצורה בו הוא חושב לנכון. הבעיה היא שפעמים רבות ההתנהלות אינה נכונה ומובילה למצבי ביש פיננסיים בהם הצ'קים מתחילים לחזור והבנק מחליט להעביר את חשבון הבנק של אותו לקוח לסטאטוס 'חשבון מוגבל' ואת הלקוח לסטאטוס של 'לקוח מוגבל'. בשלב זה חשוב להתחיל וללמוד כיצד להתנהל בצורה נכונה וכיצד ניתן לקבל את אותו אשראי/הלוואה לה זקוקים על מנת להתחיל מחדש. כאן חשוב לפנות אל עורך דין המומחה בכל הקשור דיני בנקאות. עורך דין מומחה יוכל להגיש ערעור בפני בית המשפט בשמו של אותו לקוח ולדאוג להוצאת צו זמני שמטרתו עיכוב של הגבלת החשבון.

Cest, à, viagra en pharmacie dire une perte soudaine de tension artérielle après. Ce lien brûler les maladies et éliminer les toxines.