איך לבחור מזוודות

עומדים לנסוע לחו"ל? אחרי שקניתם כרטיס, הזמנתם מלון והתחלתם לתכנן את המסלול טיול שלכם, זה הזמן לחשוב צעד קדימה, איזו מזוודה לקחת איתכם לטיול. המחשבה איזו מזוודה אתם לוקחים איתכם לטיול היא משמעותית מאחר והיא יכולה להשפיע על הטיול שלכם מהיבטים שונים.

במאמר זה נסקור גם את ההיבטים השונים עליהם משפיעה בחירת המזוודה שלכם וגם נבחן אילו מזוודות אתם יכולים לבחור. לפני כן רק נציין, רצוי מאוד לרכוש מזוודה תקופה מסוימת לפני הנסיעה, על מנת שתוכלו לבדוק אותה וכן תוכלו לסדר את כל הדברים שלכם בצורה נוחה.

כיצד משפיעה בחירת מזוודה על הטיול שלנו

ראשית, בחירת המזוודה משפיעה על הנוחות שלנו, אם אנחנו בוחרים מזוודה בגודל מסוים, אנחנו צריכים לדעת שזה מה שנצטרך לסחוב. נכון שבהרבה מקרים מדובר על זמן קצר, הרי אנחנו לא לוקחים את המזוודה שלנו ממקום למקום כל הזמן, אך עדיין זה משפיע עלינו.

שנית, סוג המזוודה שלנו משפיעה על כמות הדברים שניקח איתנו וכמות הדברים שנחזור איתם. אנשים נוטים לקחת מזוודה גדולה כשהם נוסעים לזמן ארוך ורוצים לקחת איתם הרבה דברים.

שלוש, גודל המזוודה וסוג המזוודה מלמד לא פעם על משך הזמן שאנחנו נוסעים וסוג הטיול אליו אנחנו יוצאים.

ארבע, משקל המזוודה, מאחר והמשקל יכריע את היכולת שלנו לסחוב אותה וכן כמה נוכל להכניס בתוכה בלי לשלם קנס.

אילו מזוודות אנחנו יכולים לבחור

אנחנו יכולים למצוא לא מעט סוגים של מזוודות. הסוג הקלאסי הוא כמובן מזוודה שנפתחת מהצד, מזוודה על גלגלים, קלאסית, מזוודות בד, מזוודות ששוקלות בלי שום דבר בפנים 5 קילו לעיתים.

סוג אחר שנחשב לפופולארי כיום, הן מזוודות טרולי. מזוודות עם ידית אחיזה נמשכת, מזוודה קטנה עם גלגלים, שאפשר להניע אותה מקדימה ומאחורה. בדרך כלל מזוודות כאלה מתאימות לנסיעות קצרות, הן מאוד נוחות לניוד ולסחיבה.

סוג אחר של מזוודות, הן מזוודות פלסטיק, כמו מזוודות בד, רק עשויות פלסטיק, הייחוד שלהן שהן יותר עמידות בכל הקשור לרטיבות, אך מצד שני הן מאוד כבדות ושוקלות לא מעט. בדרך כלל נהוג להשתמש במזוודות כאלה לנסיעות ארוכות.

חשוב לציין, כשאנחנו בוחרים מזוודה עלינו לשים לב, אם היא נוחה לניוד ולסחיבה, האם אנחנו יכולים להשתמש בה בצורה פשוטה, והאם היא משרתת אותנו מבחינת סוג האביזרים שאנחנו רוצים לאחסן בפנים. עלינו לקחת בחשבון שאנחנו לא צריכים להתעסק הרבה עם המזוודה, כל התעסקות עמה גוררת בזבוז זמן מיותר.