תיקון מכשירים סלולריים – איך מטפלים במכשיר מקולקל

אחד הדברים הנוראיים שיכולים להתרחש בחיינו הוא – מכשיר סלולרי מקולקל. כאשר אנו בלי הנייד שלנו, אנו מרגישים חסרי אונים, מנותקים מהעולם, ואנו חייבים להוביל את הנייד שלנו במהרה למקום הנכון שיוכל להחזיר לנו את תקינות הנייד.

לשם כך קיימות מעבדות לתיקון מכשירים סלולריים, כמו Fixmart, שנותנות מענה. אז מהן אותן המעבדות וכיצד מתבצע תיקון מכשירים סלולריים. כל המידע בהמשך.

מהן מעבדות לתיקון מכשירים סלולריים?

מעבדות לתיקון מכשירים סלולריים תפקידן לתת מענה בזמן שאנו לא יכולים לפנות לחברה ממנה רכשנו את המכשיר. מעבדות מסוג זה הינן מעבדות המשתמשות גם כמקום לתיקון מכשירים סלולריים, המציעות מענה מהיר יותר מחברות הסלולר או מכל מקום בו קניתם את המכשיר. זאת מפני שמעבדות רבות מציעות תיקון מהיר במיוחד.

באלו מכשירים מטפלות מעבדות לתיקון מכשירים סלולריים?

מעבדות טובות לתיקון מכשירים, מתקנות מכשירים מכל סוג. המעבדות יתקנו מכשירים ללקוחות עסקיים ופרטיים, והן מטפלות לעיתים בכמה מכשירים של עסק או חברה אחת.

אילו שירותים מעניקות המעבדות?

תיקון מכשירים סלולריים במעבדות הוא תיקון ממוקד ומהיר. התיקון מאגד בתוכו את כל מה שנחוץ כדי להחזיר את הסלולרי למצב תקין כמו למשל: תיקון רמקולים, תיקון תקלות סטנדרטיות, תיקוני חירום וקורוזיה, אספקת חלפים ועוד. התיקונים נעשים בצורה מלאה והם עדיפים יותר מתיקונים של חברות הסלולר וזאת משום שאת התיקון מבצעים בדרך כלל במקום וללא המתנה של מספר ימים.

האם לעיתים המכשיר נשאר במעבדה?

בכל הנוגע לשאלה הכואבת, התושבה היא: כן. לעיתים המכשיר נשאר כמה ימים במעבדה וזאת בהתאם לתקלה. במעבדות המתמחות בתיקון מכשירים סלולריים, נקלט המכשיר במעבדה, הוא נבדק בבדיקה יסודית ולאחר מכן נקבע האם יש להמתין לחלפים או שמא מדובר בתיקון מהיר. במקרה של השארת הסלולר במעבדה לצורך תיקון, נוצר קשר לאחר אבחנת התקלה עם הלקוח להמשך טיפול והצעת מחיר. חברות רבות המתמחות בתיקון סלולריים, ייחייבו את הלקוח בדמי בדיקה במידה והלקוח אינו מאשר את התיקון, במידה וכן, לא ייגבו דמי בדיקה והמכשיר יתוקן לפי העליות של המעבדה.

מה צריך לחפש שאנו בוחרים מעבדה לתיקון מכשירים סלולריים?

חשוב לבחור במעבדה אמינה, שיכולה לתקן מספר רב של מותגים, המזמינה חלפים מקוריים, ונותנת מענה מהיר לכלל לקוחותיה.