איך בוחרים חברת שלטים

השלט שלנו, המיועד לעסק הוא אחד הדברים החשובים במיתוג עסק ופרסומו. דרך השלט המעוצב אנו ממתגים את העסק, מספרים דרך עיצוב על העסק שלנו ואופיו, וחשוב מכל – מכוונים את הלקוחות שלנו למקום העסק.

חברות שלטים, הם חברות שתפקידן לספק את השלט לעסק, ועל מנת שנדע איך בוחרים חברת שלטים טובה, חשוב שנשים את הדגש על מספר פרמטרים חשובים בבחירה:

בחרו חברת שלטים בעלת ניסיון – בחירת חברת שלטים בעלת ניסיון היא חלק מכריע בבחירה. חברה בעלת ניסיון יודעת מהם הגדלים המתאימים לשלט, מספקת התקנה בצורה יעילה, מתחזקת את השלט, מייעצת לגבי תכנון השלט, והיא תהיה בדרך כלל חברה בעלת ניסיון במגוון רב של שלטים, טכניקות שילוט, הבלטה של השלט, ויצירת עניין בו.

חברה שמאשרת כלל שירותים – עוד אלמנט חשוב בבחירת חברת שלטים היא השירותים שהחברה מציעה. חברה טובה תאפשר מלבד ייצור השלט והדפסתו, גם שירותי עיצוב שלטים, שירותי גרפיקה, התאמת שלטים למרחב הציבורי, ותחזוקת השלט לאחר התקנתו.

מתן ייעוץ בהזמנה – בשאלה 'איך בוחרים חברת שלטים', חשוב לדעת שאחד הגורמים לבחירה עליהם להיות מתן ייעוץ בהזמנת השלט. מתן ייעוץ והכוונה טובה שתפקידה להגיע לתוצאות הטובות ביותר בפרסום השלט שלכם. חברה שנותנת ייעוץ היא חברה שמגדילה ראש, ומסייעת ללקוחותיה. בכך יכולה החברה לסייע ללקוח בייעוץ אפקטיבי יותר לגבי בחירת שילוט מתאים מבחינת תקציב ומבחינת האלמנטים הנמצאים בשטח כגון: אור השמש, לחות, מראה השלט, התאמה לסביבה וכדומה. חברות טובות יסייעו גם בעיצוב גרפי, מיתוג עיצוב לוגו ועוד.

עמידה בלוחות זמנים – אנשים רבים מזמינים שלטים וממתינים זמן רב לייצור והתקנת השלט. דבר זה יכול לגרום לעיכוב בפתיחת העסק, להפסד של לקוחות ומכאן גם הפסד של כסף. לכן חשוב לבחור חברה לשלטים שתעמוד בלוחות הזמנים שלכם, ותתקין את השלט לפחות כמה ימים לפני פתיחת העסק.

מגוון אפשרויות – חברת שילוט מעולה תציע גם מגוון אפשריות לעיצוב השלט, ואפשרויות הכוללות אותיות זוהרות או מיוחדות, אותיות תלת מימד, מגוון עיצובים מקוריים וייחודיים, ואפשרויות שילוט המותאמות למקומות לא שגרתיים.

שילוט פנים – חשוב לבדוק כי החברה שאתם בוחרים מתמחה גם בשילוט פנים ולא רק בשילוט חוץ. חברה מסוג זה תוכל לספק לכם שלטים לכנסים ותערוכות, שלטים למבני ציבור, לדוכנים שאותם תקימו, שילוט נוסף בתוך בית העסק ולא רק מחוצה לו – ומגוון שירותים שהופכים את החברה לאטרקטיבית יותר עמה תוכלו לעבוד בכל פעם שתזדקקו לשלט לכל מטרה.

הצעת מחיר – עוד אלמנט חשוב בבחירת חברת שלטים היא הצעת המחיר. שימו לב שנציג החברה מבין בדיוק היכן אתם צריכים למקם את השלט ואינו מעלה את המחיר עם העבודה. בנוסף חשוב שבעת הזמנה גדולה תקבלו הנחת כמות, בעיקר אם אתם לקוחות חוזרים של חברת השילוט.