סיגל מריטיים סקיוריטי – רקע כללי על אבטחה ימית

סיגל מריטיים סקיוריטי הינה חברה המתמחה באבטחה ימית. אבטחה ימית הינה, למעשה, שירותי אבטחה בלב הים. לרוב, אבטחה זו נדרשת בעיקר בטיולים באיזור הנחשבים ל"מסוכנים" יותר, כמו למשל טיולים במסגרתם אנו חוצים את הים האדום וכדומה.

מדוע אנו זקוקים לאבטחה ימית?

אין ספק כי שיט בלב הים, כאשר דבר לא סובב אותנו פרט למים, עלול להפוך לעניין מסוכן בקלות. בין הסכנות האורבות לנו בדרך, קיימת הסכנה של הברחת נשק וציוד, פיראטים המבקשים לבזוז אוניות, סיכונים בטחוניים על רקע לאומי ועוד.

חברת אבטחה ימית הינה חברה שמטרתה לשמור על השגרה של הנוסעים ועל שיט תקין, תוך היערכות מתאימה לכל אירוע כזה ואבטחת הספינה או האונייה על שלל נוסעיה. לרוב, אבטחה זו באה לידי ביטוי בדמות סריקת הספינה וסביבתה בכל שעות היממה, סיכול אירועי פעילות חבלנית עוינת, סיכול נסיונות של פיראטים לבזיזת הספינה ונוסעיה ועוד.  בחברת סיגל מריטיים סקיוריטי, מבצעים את כל אלה ואף יותר מכך, וזאת מתוך הצורך לשמר על רמה מקצועית ואיכותית בכל הנוגע לאבטחה ימית.

מי זקוק לאבטחה ימית?

אבטחה ימית הינה עניין חשוב במיוחד, בייחוד כאשר קיימים על האונייה או הספינה אנשים רבים או ציוד רגיש. פרט לאבטחת האנשים על הספינה, שהינו עניין חשוב מאין כמותו, לעיתים נדרשות חברות של אבטחה ימית גם לאבטח ציוד רגיש. ציוד זה יכול לבוא בדמות ציוד צבאי, כגון כלי נשק וכדומה, או לחילופין – בדמות מוצרים רגילים, המיובאים לחו"ל. בכל מקרה, על מנת לשמור על הספינה, יושביה והציוד שבה, יש להקפיד על אבטחה ימית מתאימה, במסגרתה קיימים מאבטחים מיומנים ומקצועיים, הערוכים להתמודד עם מצבים לא פשוטים בלב הים – בדיוק כפי שקיימים אצלנו ב- Seagull maritime security.