ערב ערב דרושים כחלק מערב ערב אילת

אם אתם בתהליך מעבר לאחת מהערים התוססות שקיימות בישראל הלא היא אילת, אתם חייבים להעביר מבט במגזין ערב ערב אילת, באמצעותו תוכלו למצוא את העבודה המתאימה לכם בעיר, זאת באמצעות החלק ערב ערב דרושים. אילת היא עיר בה קיימים אינספור מלונות, בתי קפה, מסעדות, מקומות בילוי, אטרקציות, דיסקוטקים, ברים וחופי ים לכן לא ממש מסובך למצוא בה עבודה.

אז מה מציע לכם המגזין ערב ערב אילת?

כמו כל מגזין שמכבד את עצמו ואוסף בכל חודש קוראים חדשים, גם ערב ערב אילת מחולק לקטגוריות, זאת בכדי שיהיה קל להתמצא בעת הקריאה. המגזין מחולק לחדשות היום, חדשות כלליות, תחקירים שנעשים במסגרת העיתון וכתבות בנושאים שונים ומגוונים. טורי דעה, כתבות בנושא ספורט, תרבות, נושאים חברתיים, מיסטיקה וקולנוע הם רק חלק מהנושאים המועלים במגזין ערב ערב דרושים האילתי. בנוסף, בלוח הענק שמפרסם המגזין, תוכלו לחפש דירה ברחבי העיר אילת, זאת בהתאם לאזור שבו אתם מחפשים לגור, לבדוק את גודל הדירה וליצור קשר עם האיש או חברת התיווך המתאימים. בנוסף, מדי פעם מעדכן צוות המערכת ערב ערב אילת את קטגוריית ערב ערב דרושים בהם יפורסמו המשרות הרלוונטיות ברחבי העיר.

למידע נוסף – ערב ערב באילת דרושים.

במגזין  ערב ערב דרושים מוצעות המשרות הבאות:

  • טבחים/יות, מלצרים/יות, ברמנים/יות, אחמש״ים/יות, מארחים/ות – במלונות, במסעדות, בתי קפה וברים בעיר.
  • מנהלי חנויות ומוכרנים לשלל החנויות הפזורים ברחבי העיר הן בקניונים ומרכזי הקניות והן בחנויות הממוקמות בבתי המלון עצמם ובטיילת.
  • מאבטחים/ות – למוסדות הלימוד, לבתי המלון, לשדה התעופה באילת, לביה״ח יוספטל, לחנויות, מסעדות ועוד.
  • קצינים ומדריכי צלילה, אנשים שיהוו חלק מצוות הווי ובידור של בתי המלון השונים, מצילים/ות ועוד.

 

אז אם אתם מחפשים להשתלב מבחינה תעסוקתית בעיר אילת בהצלחה – ערב ערב דרושים היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. מגוון רחב של בעלי עסקים פונים לערב ערב דרושים בכדי לפרסם את המשרות המוצעות לאנשים שמחפשים עבודה.