הכירו את אתר תשווה לי – האתר שיחסוך לכם בהוצאות

בקיץ של לפני שלוש שנים יצאו אזרחים רבים להפגנות במה שהיה נקרא אז "הקיץ של המחאה החברתית”.

האזרחים הרבים שיצאו אל הרחובות וכיכרות העיר מחו נגד החברות המשק על יוקר המחייה ויוקר השירותים שהן מספקות ונגד הממשלה על כך שהיא יושבת בחיבוק ידיים ולא עושה כלום על מנת לעזור לאזרחי המדינה להתקיים ולחיות בכבוד. לאחר אותה מחאה יצאו חברות רבות במבצעים על מנת למשוך אליהם קהל לקוחות חדש.

אותו חברות קראו לעצמן ״ידידותיות לצרכן״, שכן הן מאפשרות את צריכת אותם שירותים במחירים סבירים, ולא במחירים מופקעים כמו חברות אחרות מאותו ענף. אחד התחומים בהם הייתה מהפכה בתחום המחירים הוא בתחום הסלולר כאשר משרד התקשורת הכניס לענף עוד מספר שחקניות אשר גרמו להוזלת מחירים משמעותית בענף הסלולר, ותחרות אמיתית על כל לקוח כמו שלא הייתה פה כבר שנים.

הרעיון שעומד מאחורי האתר תשווה לי

כחלק מהרעיון של חסכון לצרכנים בישראל, הוקם האתר תשווה לי – האתר שיחסוך לכם בהוצאות התקשורת. את החסכון בהוצאות התקשורת האתר מאפשר לכם על ידי כך שהוא מציג בפניכם הצרכנים את כל ספקי התקשורת על פי תחומים שונים ומפרק את החבילות שהן מציעות לגורמים, ומציג בפניכם את העלות של אותה חבילה. בכך למעשה האתר מספק לכם הצעות מחיר מכל הספקים וכל מה שנשאר לכם הוא לבחור את החבילה אשר תתאים לכם בצורה המיטבית, הן בתחום הסלולר, הן בתחום הטלויזיה, תחום האינטרנט ובתחום העיתונות.

שירותים שאתר תשווה לי מעניק לגולשים

חלק מאותן חבילות שאתם רוכשים במחירים אטרקטיביים, מעניקות לכם, הצרכנים, את מחיר החבילה המוזל למשך תקופה של שנה ולאחר מכן המחיר קופץ פי שניים. לרבים מאיתנו אין את היכולת לזכור מתי מחיר החבילה קופץ ולכן האתר תשווה לי, ישלח לכם תזכורת כאשר תוקף החבילה המוזלת שרכשתם פג וכל מה שתצטרכו לעשות הוא לחפש דיל אחר במחיר משתלם. שירות נוסף אשר האתר מקנה לגולשיו פרט להשוואת מחירים ושירות תזכורות לגולשים שלו הוא שירות החדשות. בשירות החדשות תוכלו להתעדכן במבצעים משתלמים בתחום התקשורת, כמו גם חדשות אקטואליה בתחום התקשורת כמו הודעות בדבר איסור העלאת מחירים בתחומים שונים, הצטרפות של שחקנים חדשים לענף תקשורת מסוים וכל דבר שקשור בתחום התקשורת והצרכנות בענף. כיום האתר נמצא