פינוי ירושות – כיצד נמצא חברה טובה לביצוע העבודה?

פינוי ירושות הוא מצב לא כל כך נעים בו אנו זקוקים לחברה מקצועית שתגיע ותסייע לנו לפנות נכס שירשנו ממכר, חבר וברוב המכרים בן משפחה.

כאשר אנו זקוקים לפינוי ירושות, אנו מוצאים את עצמינו ברוב המקרים חסרי אונים אל מול חפצים רבים, מסמכים, ריהוט ופריטים רבים ומבלבלים שאנו לא יודעים כיצד לגשת אליהם, להתחיל למיין אותם וכיצד לעמוד את שווים, ולכן חברה טובה לפינוי ירושות נחוצה לנו ביותר. אבל כיצד נמצא חברה טובה למשימה? התשובות בהמשך.

מידע נוסף באתר של עולם הפינויים.

חברה המתמחה באגרנות

אחד הדברים שחברות רבות לפינוי ירושות נתקלות בהם הוא האגרנות. אנשים רבים שמקבלים נכסים בירושה, מקבלים נכסים עמוסים בחפצים, בגדים, תכשיטים, וציוד שאינו שימושי, שאותו אדם שהוריש את החפצים פשוט לא הסכים להשליך.

לכן חשוב שהחברה שתבחרו תדע להתמודד עם אגרנות כפייתית ותדע בעת ביצוע העבודה, לסנן את החפצים שנאגרו, לדעת מה מהחפצים שווה ערך, מה יש להשליך וכיצד יש למיין את החפצים בצורה הנכונה ביותר.

חברה אמינה

אם בחרתם להוציא עצמכם מהסיטואציה של תהליך הפינוי לגמרי, ואין לכם זמן לעסוק בפינוי, חשוב לבחור חברה אמינה לפינוי ירושות. בחרו חברה עם ותק, ניסיון והמלצות, שעל עובדיה תוכלו לסמוך שלא יעלימו חפצים יקרים מהדירה, שישליכו רק את הפסולת, ויידעו אתכם על גילויים חדשים בכל הנוגע לחפצים, מסמכים חשובים, וכל מה שבעל ערך כספי.

אם בחרתם לא להיות נוכחים בתהליך הפינוי, חשוב להגיע בכל זאת לדירה, לעבור על תכולתה עם מנהל העבודה, ולתת הוראות כלליות לפינוי הדירה.

חברה בעלת קשרים וניסיון

עוד אחד מהאלמנטים החשובים במציאת חברה טובה, היא חברה שיכולה לעשות את העבודה בצורה היעילה ביותר. חברה כזאת תוכל לפנות את הזבלים שיש למחזר אל מקומות מחזור ייעודיים בין אם מדובר במתכת, פלסטיק, מוצרי חשמל או כל חומר אחר הזקוק למחזור.

עוד חשוב כי החברה תוכל לשלב ניקיון בתים לאחר הפינוי, ולפנות גם פסולת גדולה מהחצרות במידה ויש חצר או גינה בנכס המפונה.

קניית עיזבונות

קניית עיזבונות הוא עוד שירות חובה שכדאי מאד שחברה לפינוי ירושות תציע. שירות זה מצוין למי שירש נכס עם המון חפצים בתוכו. חברה לפינוי ירושות המתמחה גם בקניית חפצים ועיזבונות, תוכל להעריך את החפצים ולרכוש אותם ממכם, ובכך להקל עליכם בכל הנוגע לאחסון החפצים, וגם לסייע לכם בקבלת סכום כסף נאה עבורם.