על אילו טלפונים סלולריים ממליץ צבי ויליגר?

צבי ויליגר ממליץ על טלפונים סלולריים

גלקסי אדג', אייפון 6, נקסוס, אקספריה זד או ג'י פלקס? קצב השינויים בעולם הסלולרי הופך מסחרר יותר ויותר כשהיצרניות המובילות (אפל, סמסונג ו-LG) משחררות מכשירים חדשים בתדירות גבוהה ובהשקות מרשימות במיוחד, כך שלכל מי שרוצה לקנות טלפון סלולרי יש שפע אפשרויות אבל גם המון התלבטויות, וזה עוד לפני שהזכרנו את כל המותגים שמגיעים מסין (למשל Xiaomi, Huawei ו-ZTE), ולמרות המקור הבעייתי כובשים גם הם נתח שוק בלתי מבוטל ויש גם סלולרים מטאיוואן (HTC) ומותגים ותיקים שירדו מגדולתם (בלקברי, נוקיה) אבל עשויים כמובן להפתיע ולחזור, ועוד.

איך בוחרים בחוכמה מבין כל האפשרויות שנראות אינסופיות? דרך אחת היא להקשיב להמלצותיו של איש העסקים צבי ויליגר, מי שביחד עם אחיו הצעיר יוסי אחראי להצלחתה של "וילי פוד" ושבאופן טבעי מבין דבר או שניים בקבלת החלטות (וגם בטלפונים סלולריים).

רוצים לחסוך? המתינו מספר חודשים

חלק גדול מהקניות של הסמארטפונים בימינו לא נובע מצורך מיידי אלא מרצון לשדרג. הרצון להתקדם מובן, וגם צבי ויליגר שואף ליהנות מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר, אבל כאיש עסקים מיומן הוא אמון על בחינת העלות מול התועלת ומבין היטב שגם סלולרי "ישן" בן שנה נהנה מיכולות גבוהות מאוד ומעוד יתרו חשוב: מחיר אטרקטיבי.

דוגמה לכך היא ה- LG G3 המצוין, שהושק בתחילת קיץ 2014 במחיר של כ-3,300 ש"ח, וכעבור פחות משנה, כשה- G4 הגיע לארץ, כבר ניתן היה לרכוש אותו תמורת פחות מ-2,000 ש"ח, וישנן כמובן עוד דוגמאות – כך שאם מבצעים השוואת עלות-תועלת פשוטה מגלים שלפעמים המתנה של מספר חודשים יכולה להיות מתגמלת מאוד.

מה הכי חשוב לכם?

עוד המלצה של צבי ויליגר היא לבדוק קודם כל מה הכי חשוב לכם בסלולרי, שהרי בימינו הסמארטפונים הם הרבה יותר מטלפונים.

לדוגמה, אם אתם מרבים להשתמש בטלפון החכם כדי לצלם כדאי לחפש את הדגמים בעלי יכולות הצילום הגבוהות ביותר. חשוב לזכור שישנם טלפונים שמצטיינים בסטילס אך לא בווידיאו, ולהיפך, כך שנדרשת התעמקות מסוימת. ויליגר עצמו, אגב, נהנה במיוחד מבחינה זו מהמצלמה של הלומיה 930 וגם ה- LG G3 ניפק עבורו כמה וכמה תמונות מוצלחות.

הפייבוריט של צבי ויליגרהנקסוס 5

טלפון סלולרי אהוב במיוחד על צבי ויליגר הוא הנקסוס 5 של LG, שבעבר השתרכה בשולי טבלת יצרניות הסלולרי הפופולריות בארץ אולם שורת דגמים מצוינים הזניקה אותה מעלה.

אחד מהטלפונים שאחראים לנסיקה של LG הוא הנקסוס 5, שמיוצר ע"י התאגיד הקוריאני עבור גוגל. בעיקר התלהב ויליגר מהמעבד רב העוצמה של הנקסוס 5 והממשק הנוח להפליא – שהופכים את הטלפון לכלי עבודה שימושי במיוחד, יתרון חשוב במיוחד לאנשי עסקים אך לא רק.

בנוסף מתאפיין הנקסוס 5 במסך מצוין, שגם הוא תורם רבות לחווית המשתמש.