אפליקציית סליקה

בעידן בו הטלפונים הניידים החכמים הפכו לאחד מאמצעי חיפוש המידע והקנייה המרכזיים, חברות בעלות מוניטין עמלו קשות על מנת לספק לקהל הצרכנים הסלולאריים אפליקציית סליקה חכמה ומאובטחת שתאפשר להם לרכוש כל מוצר או שירות בו הם מעוניינים באמצעות הנייד החכם שלהם.

לצעוד עם העתיד

לפני כמה שנים אנשים בוודאי היו מסתכלים עליכם בצורה מוזרה באם הייתם אומרים כי שילמתם על מוצר באמצעות כרטיס האשראי דרך מכשיר הטלפון הנייד, כיום רוב האנשים מתייחסים אל פעולה זו כדבר מובן מאליו. הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק ומדי שנה ניתן לראות כי יותר ויותר אנשים מתבססים על שירותי הטלפון הנייד לניהול המשרד החכם שלהם, חיפוש מידע באינטרנט, תשלום באמצעות הורדת אפליקציית סליקה ועוד.

אם עד לפני כמה שנים בעלי עסקים לא חשבו שהם יבקשו ממומחים לבנות להם אתר סלולארי המותאם למכשירי הסמארטפון ואלו שהקדימו ועשו זאת זכו לכניסות רבות לאתרים שלהם, כיום ניתן לומר כי אותו סיפור חל גם על בעלי עסקים אשר לא מאמינים באפליקציית סליקה לסמארטפונים. כל מי שלא דואג לספק ללקוחות שלו אפשרות תשלום באמצעות כרטיסי האשראי באמצעות מכשיר הנייד שלהם קרוב לוודאי שיפסיד לקוחות והכנסה נאה.

אפליקציית סליקה לבעלי עסקים

חשוב לקחת בחשבון כי יש אפליקציות המותאמות לאייפון ואילו אחרות מותאמות למערכת ההפעלה של האנדרואיד. חשוב לוודא זאת עם החברה אשר מספקת שירות אפליקציית סליקה. אם מדובר על בעלי עסקים אשר מעוניינים לבצע את כל עסקאות הסליקה שלהם באמצעות מכשיר האייפון חשוב לברר איזו חברה מציעה אפליקציה המותאמת לסלולארי ותחנת עגינה מיוחדת לביצוע עסקאות. תחנת העגינה תמיד תכלול מדפסת קטנה וקורא כרטיסי אשראי, דבר המאפשר לכל בעל עסק לסגור עסקה באופן מיידי ולספק ללקוח אישור ביצוע עסקה.