אביזרי שיער לילדות שלא ישאירו אתכם אדישים

מפעם לפעם אנו נתקלים במוצר באמת ייחודי, כזה שיוצר מעין שוק משלו, וקשה להתעלם מכך. היום בחרנו להתמקד על עסק אחד כזה.

דוגמא לכך הוא האתר "קיוטי פאי", עסק אשר הוקם על ידי אמא ישראלית שמייצרת בעצמה סרטים לתינוקות וילדות קטנות, מחומרי גלם משובחים במיוחד – והמחיר בהתאם.

אין ספק כי ילדות הן שונות מאוד מילדים. בעוד שילדים עסוקים במשחק בחוץ, לעיתים בחול, עם בובות פעולה ומכוניות צעצוע, הרי שילדות מכוונות למשחקים עדינים יותר ולאביזרים יפהפיים בעזרתם הן יכולות לשדרג את ההופעה שלהן ולהיראות בדיוק כמו הנסיכות מהאגדות בסרטים של דיסני. חלק מהאביזרים היפים הללו הינם אביזרי שיער לילדות. הרי לפניכם כמה מהם.

אביזרי ראש לתינוקות

סרטי ראש מעוצבים

סרטי ראש מעוצבים הינם סרטי ראש, העשויים סרט תחרה אלסטי ומקושטים בפפיון. קיים מגוון גדול של צבעים וקישוטים היכולים להתאים לכל טעם ולכל אירוע. את הסרטים ניתן ורצוי לשלב עם שיער פזור. ניתן למצוא גם סרטים "מהודרים" יותר לצורך אירועים מיוחדים, כגון חתונה, בהם הילדה המתוקה שלכם משמשת כשושבינה. בעת רכישת המוצר, חשוב להקפיד על קניית מוצר איכותי, כלומר – יש לבדוק שהפפיונים מודבקים או תפורים כהלכה, הנצנצים לא יורדים בקלות וכדומה.

סט סיכות ראש

כחלק מהצורך לאסוף את השיער של הילדה לקראת לכתה לגן או לבית הספר, לרוב יש להשתמש בסיכות ראש שיחזיקו את כל הקונסטרוקציה של התסרוקת במקום (עניין זה מסייע גם במניעת הידבקות בכינים, כמובן). אז אם כבר סיכות ראש, למה לא להשתמש בסיכות עדינות ומעוצבות? הסיכות יסייעו בשדרוג המראה באופן משמעותי, והילדה שלכם תוכל להרגיש ולהיראות כמו נסיכה אמיתית. חשוב להקפיד שהסיכות יהיו עשויות ממתכת איכותית, כזאת שתופסת היטב את השיער ושאינה צוברת חלודה בקלות. כמו כן, חשוב שהסיכה תהיה יחסית עדינה – כלומר, שלא תכאיב או תורגש יותר מדיי על הראש.

סיכות פרחי שיפון

כולנו אוהבים פרחים, ואין דבר מקסים יותר מלראות פרח יפה בשיער של ילדה יפה. סיכות פרחי השיפון מתאימות בעיקר לאירועים, אך יכולות לשמש אתכם גם ביום-יום – ניתן לשים אותן כקישוט על הצמה או הקוקו שאתם עושים לילדכתם, ובכך לשדרג את הופעתה פלאים. יש להקפיד על רכישת סיכות מפרחי שיפון איכותיים, כלומר – כאלה שאינם מתפרקים בקלות. בנוסף, יש לוודא את מידת החוזק של הסיכה ומידת החוזק של הדבקת הפרח על הסיכה, וזאת על מנת לוודא שהסיכה לא תתפרק גם בעת משחק.

סיכות פפיון לשיער

סיכות אלה מיועדות במיוחד לבנות שנהנות להתקשט כמה שיותר. לרוב, הן מתאימות לילדות מגיל שנה ומעלה. את הסיכות ניתן לשלב עם צמה, עם שיער אסוף ואף עם שיער פזור. גם במקרה של סיכות אלה, יש לוודא את החוזק שלהן ואת האופן בו הפפיון מודבק עליהן.