חסרונות משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה היא סוג של הלוואת הון עצמי המאפשרת לאנשים ללוות כסף כנגד ההון העצמי הביתי שלהם. הריבית לרוב נמוכה יותר משאר סוגי הלוואות. ככל ששוק המשכנתאות ממשיך לצמוח, קשה יותר ויותר לענות על הצרכים של בעלי הדירות.

בעבר, רק מי שיכול היה להרשות זאת לעצמו היה יכול להשתמש במשכנתא הפוכה. לעומת זאת, כיום ישנם אנשים רבים שאינם יכולים להרשות לעצמם לשלם את המשכנתא וזקוקים לעזרה בכספים. בעתיד, תוכנה מבוססת בינה מלאכותית תוכל להפוך את תהליך הפיכת המשכנתאות הפוכות לזמינות למי שהכי זקוק להן.

משכנתא הפוכה היא סוג של משכנתא שבה המלווה מסכים להחזיר ללווה לאחר פרק זמן מסוים. הלווה צריך לשלם תשלומים חודשיים והמלווה גובה ריבית על הכסף.

מה החסרונות שלהן? 

משכנתאות הפוכה הן תעשייה פורחת. הרבה אנשים נכנסים אליהם כדי לקבל את השקט הנפשי שהם יכולים לשמור על ביתם אם הם צריכים. זו גם דרך טובה לחסוך קצת כסף בתשלומי המשכנתא שלהם.

משכנתאות הפוכה אינן זהות למשכנתאות רגילות, אך יכולות להיות דומות מאוד. הם בעצם נותנים לך את הזכות ללוות כסף מהבית שלך כדי לכסות את הוצאות המחיה שלך ולשלם את המשכנתא שלך.

אז מהן חסרונות משכנתא הפוכה? החיסרון העיקרי של משכנתא הפוכה הוא שאין לך זכות לקחת יותר ממה שבבעלותך, מה שאומר שלא תוכל לקנות בית חדש במה שיש ועדיין להחזיר את המשכנתא. אתה גם לא מקבל שום הטבות מס מהלוואות אלו, מה שאומר שהלוואות אלו יעלו יותר מאלו הרגילות.

החיסרון העיקרי של משכנתא הפוכה הוא שהיא לא תמיד אפשרית. אם אתה בעל בית ומעוניין למכור אותו, אתה צריך לקבל עליו משכנתא. הסיבה לכך שהמשכנתאות ההפוכות כל כך פופולאריות בקרב משקיעים היא כי ניתן להשתמש בהן כדי לקבל כסף בחזרה כשהם צריכים אותו.