ייעוץ עם עו"ד אובדן כושר עבודה

מהו אובדן כושר עבודה?

אובדן כושר עבודה הינו מצב שבו אדם כתוצאה ממחלה או תאונה מאבד באופן חלקי או מלא את יכולתו לעבוד, להתפרנס ולפרנס באופן סביר או באותה רמה שקדמה לאירוע שפקד אותו. אובדן כושר עבודה יכול להיות מצב קבוע או מצב זמני, כמובן שדבר זה תלוי בפגיעה.

לפעמים, הנפגע כתוצאה מהפגיעה או מהמחלה אינו יכול עוד להשתכר באותו המקצוע והוא נדרש להחליף מקצוע, ובמקרים חמורים יותר כושר העבודה נפגע באופן מוחלט והנפגע אינו יכול לעבוד עוד בשום העבודה שהיא.

בישראל, כל מעסיק נדרש לשלם חלק מהפנסיה לעובדיו, כאשר בתשלום הפנסיה יש רכיב של אובדן כושר עבודה. כאשר חל מצב של אובדן כושר עבודה, חברות הביטוח אמורות להתייצב ולפצות אתכם בתשלומים. אך הבעיה מתחילה שחברות הביטוח לא תמיד רוצות לשלם לנפגעים פיצויים ומתחילות להרים קשיים.

מדוע קשה להוכיח אובדן כושר עבודה?

קשה להוכיח אובדן כושר עבודה מאחר ויש צורך לבצע תחזיות סבירות לגבי יכולת העבודה והרווחים האפשריים של הנפגע במועד עתידי. כדי להחזיר כל סוג של נזק במקרה של נזקי גוף, התובע באמצעות עורך דינו יצטרך להראות כי הנתבע היה אחראי לתאונה עקב פעולות רשלניות. כדי לקבל פיצוי בגין אובדן כושר השתכרות, על הנפגע להראות כי מעשיו של הנאשם גרמו לו לפגיעה שגרמה לאובדן כושר ההשתכרות.

ייעוץ עם עו"ד אובדן כושר עבודה – נקודות חשובות

מאחר וחברות הביטוח מרימות קשיים, כדי לקבל את הפיצוי המקסימלי שמגיע לכם מוטב שתתייעצו עם עורך דין אובדן כושר עבודה.

עו"ד אובדן כושר עבודה ידע לטפל בתיק שלכם באופן המיטבי ביותר, הוא יידע להוכיח כי אכן נעשתה פגיעה ואין ביכולתכם להתפרנס כפי שהתפרנסתם עד עתה. הוא יידע להוציא מחברות הביטוח את התשלום המירבי בגין פגיעה זו.