הלוואות למסורבי בנקים

הלוואות שניתנות על ידי הבנקים יכולות להיות מוגבלות בסכום שהבנק מוכן להלוות לאדם מסויים או לעסק מסווים.אדם ממוצע יכול ללוות רק סכום מסויים ומוגבל בכל פעם, על פי ההיסטוריה הפיננסית שלו או על ידי דירוג שנותן לו הבנק ויש כאלה שהם גם מסורבי הלוואה שהבנק לא מוכן לתת להם הלוואה. הסיבה לכך היא שאין להם היסטוריית אשראי  שהבנק רואה בה עדות ליציבות פיננסית או שהם אינם מרוויחים מספיק כסף ויש חשש שהם לא יעמדו בהחזר ההלוואה. שימוש בכרטיסי אשראי יכולים להיות כלי טוב לבנות היסטוריית אשראי ולקבל תקרות אשראי שניתן להשתמש בהן לביצוע רכישות ובכך לעקוף את הצורך בלקיחת הלוואה לצורך רכישות שונות. אך עדיין מי שמעוניין ללוות כסף בעתיד ולהציג איתנות פיננסית, חשוב לוודא שגם בכרטיס האשראי הוא נוהג באחריות.במיוחד כאשר מדובר על קבלת משכנתא כנגד נכס קיים.

מה זה הלוואות למסורבי בנקים

הלוואה היא דבר מאוד נפוץ בחברה של היום. יש סוגים שונים של הלוואות, החל מהלוואות אישיות לכל מטרה, הלוואות לעסקים ועד הלוואות לרכישת בית, או כפי שהן מוכרות יותר בשם משכנתא.

בקשות להלוואה נעשות על בסיס גורמים שונים לרבות היסטוריית אשראי, סכום ההלוואה וכן הלאה. הבקשה נשלחת למלווה האחראי על אישורה, ברוב המקרים מדובר על בנקים. במקרה כזה, מאוד ייתכן שהבנק לא ייאשר את ההלוואה למבקש ההלוואה בהתאם למה שהבנק רואה לנכון ועל פי חישובים שונים שנעשים בהתאם ליכולתו של מבקש ההלוואה לעמוד בהחזר ההלוואה, ביטחונות אם קיימים ועוד. אנשים שהבנק מסרב לספק להם הלוואה נקראים מסורבי הלוואה. 

אך מסתבר שגם אם אתם חלילה מסורבי הלוואה, יש לכך פתרון. ישנם היום גופים המספקים הלוואות למסורבי בנקים. זה לא שהם נותנים הלוואות מבלי לבדוק בכלל את הרקע והיכולות של הלווה, אך יש להם קריטריונים אחרים וייתכן שאדם שסורב להלוואה מהבנק כן יעמוד בקריטריונים של הגופים המספקים הלוואות למסורבי בנקים.