ליסינג תפעולי

בעבר רכישת רכבים בשיטת ליסינג הייתה נהוגה בקרב חברות וארגונים שצריכים לצייד את העובדים שלהם ברכבים הנדרשים לעובדים כדי למלא את התפקיד שלהם, אך בשנים האחרונות שיטת הליסינג נהוגה גם בשוק הפרטי וניתן לראות יותר ויותר אנשים פרטיים שרוכשים רכב בצורת ליסינג. לאחרונה גם תחום הליסינג התפעולי שהיה נהוג בשירות שמספקות חברות הליסיניג לחברות ועסקים, נכנס גם הוא לתחום הרכב הפרטי.

מה זה ליסינג התפעולי

כדי להבין מהם היתרונות של הליסינג התפעולי, צריך להבין מה זה אומר בכלל ליסינג. ליסינג הוא דרך נוחה לרכוש רכב פרטי מחברה, לרוב רכב חדש באמצעות תנאי רכישה נוחים ולעתים גם תנאי מימון נוחים אם הקונה צריך מימון. לאחר תקופה של שימוש ברכב, בדרך כלל מספר בודד של שנים, בעל הרכב יכול להחזיר את הרכב לחברת הליסינג ולקחת במקומו רכב חדש יותר, בתשלום על פי ההסדר שנעשה בין חברת הליסינג לרוכש הרכב.

רנטה ליסינג תפעולי הוא מקרה שבו גם האחריות על תחזוקת הרכב היא באחריות חברת הליסינג. ליסינג תפעולי יכול לכלול גם את ביטוח הרכב, גם תיקונים וטיפולים תקופתיים שנעשים דרך חברת הליסינג.

היתרונות של ליסינג תפעולי

היתרון הראשון הוא בכך שתוכלו לרכוש רכב בלי לשלם את כל הסכום עבורו מראש. בליסינג תוכלו לתת סכום מסויים כהתחלה ותשלום נמוך יחסית מדי חודש וכך גם לא תצטרכו לקחת הלוואה על כל הסכום מראש, שאולי תהיה יקרה.

הליסינג התפעולי חוסך לכם זמן רב בכך שאתם לא צריכים לדאוג לשום דבר שקשור לתחזוקת הרכב – דבר שנחשב לטרטור וטרחה בעיני רבים. טיפולים, תיקונים, ביטוחים – כל אלו לא יטרידו אתכם, מכיוון שחברת הליסינג התפעולי תטפל בכל אלה.

עוד יתרון הוא בכך שאתם לא צריכים להתעסק במכירה של רכב משומש כשתרצו להחליף את הרכב. פשוט תגיעו למשרדי חברת הליסינג עם הרכב הקודם, תקחו מפתחות לרכב החדש – וסעו לשלום. 

> קבלו מידע על רנטה ליסנג מימוני