ייעוץ אבטחת מידע

ענף הסייבר התפתח בשנים האחרונות באופן משמעותי. הסיבה לכך היא התלות של כלל החברות והעסקים במערכות מחשוב. מידע ששווה סכומי עתק מאוחסן במערכות וירטואליות בעוד בכל יום מתבצעים ניסיונות רבים לפריצת מערכות האבטחה וגניבת המידע. טכנולוגיות חדשות עומדות לרשות חברות הסייבר שפועלות להגן על המידע וגם ברשות אותם גורמים שמנסים ימים כלילות לפרוץ את חומות המגן ולשים את ידם על המידע. היריבים נחושים, הטכנולוגיה מתחדשת ללא הרף והארגון כולו חשוף לפגיעה אנושה במקרה של פריצה. 

מה צריך לעשות בשביל לאבטח מידע?

ייעוץ אבטחת מידע ניתן לכל עסק או חברה בהתאמה אישית. בכל עסק יש לבחון את מודל אבטחת המידע, הטכנולוגיה, הנהלים והנכונות של העובדים לציית לנהלים. במטרה להגן על המידע שלכם בצורה הטובה ביותר עליכם להתאים באופן שוטף בין סיכוני הסייבר לבין התקציב שמוקדש לסייבר ומערכות ההגנה. 

חשוב להבין שלוחמי הסייבר הופכים בכל יום מתוחכמים יותר. הם מפתחים כלים דיגיטליים חכמים (לעתים ברמה של גאונות) למטרת תקיפת המערכות שלכם. אם אתם לא תקפידו לעדכן באופן שוטף את מערכות ההגנה שלכם המידע שלכם יהיה חשוף.

איך רוב העסקים מאבטחים מידע?

אם בעבר כל שהיה עלינו לעשות בשביל לאבטח מידע היה להתקין תוכנת מגן, כיום המתקפות מתוחכמות יותר והשווי של המידע שמאוחסן אונליין עלה באופן משמעותי. ייעוץ אבטחת מידע נועד לתת מענה מקצועי וממוגן להגנה על מערכות המחשוב שלכם. יש לעצב בעבור כל עסק או חברה תפיסת אבטחת מידע שמתבססת על אופי הארגון, רמת הרגישות, טיב המידע והעבודה השוטפת. ייעוץ אבטחת מידע בהתאמה אישית מאת חברת קורל תוכנה הוא המפתח לזיהוי ונטרול פרצות וניטר מערכתי של מערכות המידע בארגון למטרת הגנה כוללת. יש לבחון ולאפיין את המצב הקיים לטובת גיבוש מודל אבטחה רצוי ולהוציא אותו לפועל.