מהי פוליסת חיסכון ולמה היא חשובה

פוליסת חיסכון מחליפה באופן הדרגתי בשנים האחרונות את תוכניות החיסכון וכן את הפיקדונות שהבנקים השונים מציעים. מדובר על מכשיר חיסכון לטווח בינוני כאשר היתרונות של הפוליסה המדוברת נוגעות לגמישות הפעולה שלה, לתשואות שהיא מניבה ועוד. אין ספק כי פוליסת חיסכון מהווה כיום אפיק השקעה אידיאלי עבור לא מעט אנשים אשר יש להם סכום כספי שהם מעוניינים לחסוך ובד בבד מעוניינים שהוא יניב תשואה.

פוליסת חיסכון- במה מדובר?

פוליסת חיסכון היא למעשה מוצר של חברות ביטוח. הפוליסה רלוונטית לצורך חיסכון לטווח בינוני כאשר יש אנשים שבטוחים שהפוליסה היא סוג של ביטוח מנהלים או חיסכון כלשהו לפנסיה. אולם, הפוליסה המדוברת לא מוגדרת כחיסכון פנסיוני. מדובר על כלי הרלוונטי לצורך השקעה וחיסכון בלבד ללא רכיב של ביטוח. בשונה מהחיסכון הפנסיוני שבו הכסף שנצבר נשמר לגיל פרישה, הכסף אשר חוסכים בפוליסת החיסכון יכול לשמש כל אדם מתי שהוא רוצה והוא לא סגור ונעול עד לפנסיה. הכסף יהיה זמין למשיכה באופן חד פעמי או למשיכה חלקית בכל פעם שרק רוצים. לעיתים פוליסת החיסכון תהיה קרויה גם פוליסה פיננסית.

למה פוליסת חיסכון חשובה?

פוליסת חיסכון יכולה להיות כאמור אפיק חיסכון יעיל מאוד עבור לא מעט אנשים. מעבר לעובדה שהיא מאפשרת לחוסך למשוך את הכסף שהוא צובר בה ללא נקודות יציאה שהוגדרו מראש וגם ללא קנסות, החוק איננו קובע סכומי מינימום או מקסימום לפתיחת הפוליסה המדוברת או להפקדה אליה וכל אדם יכול להפקיד בה איזה סכום שהוא מעוניין או יכול. מעבר לכך, הפוליסות המדוברות מאפשרות השקעה בנכסים לא סחירים על מנת לפזר את הסיכון. מדובר על פוליסה שיכולה ללא ספק לאפשר לכל אדם שמעוניין לחסוך את כספו ולהרוויח עליו, לעשות זאת בצורה נכונה וחכמה. כמובן שחשוב לבחור את הפוליסה הנכונה וכדאי להיעזר באיש מקצוע שמבין בתחום שיסייע לכם. למידע נוסף בנצ'מרק