איפה כדאי לסגור טיסות לדובאי?

טיסות לדובאי אפשר להזמין בכמה חברות וזה נתון לבחירתכם, כמובן, אם לטוס ישירות או בחברות שאצלן זה קונקשן. שדה התעופה שמחכה לכם שם ענק ומודרני ונמצא במרחק כמה דקות נסיעה מהעיר, כך שאתם צריכים רק לדאוג לטיסה נוחה.

להלן החברות שמציעות טיסות לדובאי:

החברות שמציעות לכם טיסות לדובאי הן

 

  • אל על – החברה המוכרת והלאומית שלנו למרות שהיא פרטית. הטיסות מתבצעות במטוסים חדישים בשלוש מחלקות אפשריות – תיירים, עסקים ופרימיום. יש חבילות שונות שיכולות להתאים לכם לפי רמת מחירים ויש גם טיסה זולה שכוללת נשיאת תיק יד וארוחה קלה. חבילות נוספות מאפשרות לבחור מושב ולהעלות עוד מזוודות ודלפק בידוק. מותר להעלות למטוס ככבודת יד עד 8 ק"ג.
  • ארקיע – טיסות עם חבילות נופש במלונות כשגם בה אפשר לעלות רק עם כבודת יד עד 7 ק"ג או עם מזוודה נוספת בתוספת תשלום, לבחירתכם.

  • ישראייר – נוסף לאפשרות לבחור טיסות עם כבודת יד אחת או עם תוספת מזוודות בתשלום, החברה גם מציעה העברות לשדה התעופה.

  • אמירייטס – חברת התעוהפ הלאומית של דובאי ונחשבת ליוקרתית ולאיכותית במיוחד שיש לה גם 150 יעדים בינלאומיים. מציעה טיסות באמצעות חברה מקומית כחברה שנרשמה גם בישראל ובקרוב תציע טיסות ישירות לדובאי.

  • פליי דובאי – חברת לואו קוסט השותפה לחברת אמירייטס שמציעה טיסות בקו ישיר דובאי-תל אביב. מייצגת אותה בישראל אופן סקיי ויש לה טיסות יומיות לדובאי במחירים נוחים וגם תנאים נוחים מאוד לטיסה כולל מחלקת עסקים. הלואו קוסט מגוון ומציע שירותים שונים בתשלום.

  • חברות שמציעות טיסות לדובאי כחלק מטיסת קונקשן והן בינלאומיות מכל העולם, כך שכדאי לבדוק בדיוק מה הן מציעות לכם, באיזה מחיר ואילו תנאים ושירותים נוספים שהן מציעות ועליכם לשלם עליהם.

    לפני שאתם מחליטים להזמין כרטיס טיסה לדובאי, יהיה חכם ונכון מצדכם לבדוק דילים לדובאי כך תוכלו ליהנות מהמחירים המשתלמים ביותר.