כל היתרונות של תוכנה לניהול קופה 

תוכנה לניהול קופה משפרת מאוד את ביצועיה ותורמת רבות לניהול העסק. הקופה עצמה נועדה למכירות המוצרים. בתחתיתה יש מגירה אליה מוכנסים הכספים כולל מזומן, צ'קים, כרטיסי אשראי ואמצעי תשלום אחרים. היא מנפקת קבלות לקונים. קופה ממוחשבת הינה בעלת יתרונות רבים. המוצרים מוצגים עליה בצורה נאה וברורה. ניתן לסדר אותם בקטגוריות שונות לפי שיטה מועדפת כך ניתן למצוא אותן במהירות על המסך. בשעות לחץ הדבר מסייע רבות. בנוסף לכך, מוצמדים אליה קורא ברקוד לזיהוי מחירי המוצרים וכן, משקל המתרגם את משקל המוצרים שבתפזורת למחיר העדכני.

קבלת מידע ועריכת מבצעים

ניתן להיעזר בקופה לקבלת מידע על נתוני הלקוחות. ניתן אף לשמור את פרטי המדיה החברתית שלהם. הדבר חשוב לשמירת קשר עימם במטרה לעניין אותם במבצעי מכירות ובמידע רלוונטי אחר שעשוי לסייע למכירות ולהשבחת השירות מקיף כלפיהם. ניתן לארגן באמצעותה מועדוני לקוחות לטובת הטבות כספיות בקניות מגוונות. בנוסף, לייצור כרטיסי מתנה ללקוחות מועדפים או אחרים. ניתן לשמור מידע על הרגלי הקניה של לקוחות ולנצל מידע זה לטובת מכירות נוספות ולטובת הענקת תמריצים כספיים עבורם.

מידע רלוונטי שוטף

באמצעות הקופה ניתן לקבל מידע שוטף על העסקאות כולל הזמנות פתוחות, סגורות או מושהות. ניתן באמצעותה לשלוח קבלות במייל, כל זאת, עם אפשרות לצירוף הערות. ניתן בעזרתה למצוא לקוחות, מוצרים, קבלות וספקים במיידית, לנהל מלאי, לבדוק אלו מוצרים חסרים, אלו מוצרים אינם נמכרים ונשארים על המדף ועוד, וכך לתכנן את המכירות. כמובן, שניתן להנפיק דו"חות שונים נדרשים לטובת ההנהלה האמורה לקבוע מדיניות מכירות או לקבל החלטות שחלקן הינן אסטרטגיות. מומלץ לרכוש תוכנה מתקדמת בחברה בעלת מוניטין בתחום. השירות מקיף וכולל ייעוץ, הטמעה, הדרכה וליווי כנדרש. למידע נוסף בנושא קופה רושמת לעסקים