התמחות באימון זוגי – מהם תנאי הקבלה ללימודי תעודה?

בשנים האחרונות יותר ויותר בני זוג הבינו שכדי להצליח במערכת היחסים שלהם, כדי לחיות בהרמוניה יחד, להנות מיחסים שיש בהם אמון, חברות ואהבה – צריך לעבוד קשה. בשל הצורך הזה בעבודה משותפת על הקשר הזוגי: החלו יותר ויותר אנשים ללמוד אימון זוגי עבורם ועבור אחרים. 

אבל בניגוד ללימודי פסיכולוגיה: אימון זוגי אינו דורש תואר ראשון ותואר שני, עבודת דוקטורט, כתיבת סמינריון התמחות ועבודה במגזר הציבורי, אלא שלימודים כאלה המספקים התמחות באימון זוגי, הם לימודים שכמעט כל אחד ואחת יכולים ללמוד. 

אנשים שאוהבים לעזור לאחרים, אנשים שנמשכים למקצועות כמו אימון, קאוצ'ינג, עד תיווך בין בני זוג – יכולים לעשות זאת על ידי תוכנית לימודים קצרה יחסית, ידידותית ויעילה. תנאי הקבלה הם בדרך כלל 12 שנות לימוד וראיון אישי עם התלמידים ויש מקרים בהם תנאי הקבלה יהיו מתאימים לפסיכולוגים או בוגרי בתי ספר לאימון. 

איפה לומדים אימון זוגי?

כיום יש מכונים שעוזרים ללמוד את המקצוע החשוב הזה שנועד לשמור על אחידות ועל הקשר הטוב בין בני זוג. בזכות מכוני פסיכולוגיה ואימון אישי – אתם יכולים להיות מאמנים זוגיים טובים, בעיקר אם אתם אוהבים את התחום ואת המקצוע, ובמידה ואתם רוצים להצליח בתחום, לפתח קריירה מצליחה, לעבוד בקליניקה משלכם וכדומה. 

בחרו מכון שמציע הרצאות, דיונים, הדמיות, תרגילים, כלים לעבודה עם זוגות וכל מה שדרוש עבור מי שרוצה להיות מאמן זוגי. למידע נוסף מכון אדלר