המדריך לבחירת מטבח זול

לא חסרות סיבות להעדיף מטבח זול על פני סגנון יקר ועיצוב נוצץ שנמכר במחיר מפולפל. והבשורות הטובות הן, שאפשר למצוא פתרונות זולים, באיכות סבירה שתשרת אתכם לאורך זמן. יהיה המצב הפיננסי שלכם אשר יהיה, המדריך הבא יעזור לכם לבחור מטבח זול, וגם טוב.

 

וותרו על תוספות יקרות ומעוצבות

יתכן שאתם זוג צעיר בתחילת דרכו, ואין לכם עודף כסף. יתכן שמדובר בדירת שכירות, שצריכה להיות פרקטית ולא יוקרתית. יתכן שאתם פשוט אוהבים לחסוך או שיש לכם הרבה מאוד הוצאות. קחו בחשבון שמטבחים יקרים או בעיצוב מיוחד, כוללים הרבה מאוד פתרונות ותוספות יקרות ומעוצבות, למשל ידיות ופרזול יוקרתי, ארונות בעלי מסגרות מיוחדות, חיפויי זכוכית וכדומה. על מנת לבחור מטבח זול, הפנו את תשומת ליבכם לפתרונות מסוג "בייסיק". ברגע שאתם מגדירים מראש שאינם רוצים את התוספות היקרות והמעוצבות, יוצגו לפניכם כמה וכמה אפשרויות במחירים שפויים ודגש עם פרקטיות. התרחקו מפרזול יוקרתי, ידיות מיוחדות או חזיתות מפוארות.

 

שיש? לא צריך להתפרע

אם אתם בקטע של מטבח עץ, מטבח זול לא יהיה בנוי מעץ מלא. ניתן להזמין פתרונות מוזלים מחומרים סינטטיים, שילוב של סנדוויץ' עם MDF או דמוי עץ. משטח העבודה, השיש, לא חייב להיות מאחד הגרסאות החדשניות ביותר, כגון שיש שחור. פתרונות בסיסיים, עמידים וסטנדרטיים יעשו את העבודה ולא יקרעו את הכיס.

 

גדלים סטנדרטיים, ללא עיצוב אישי

כלל נוסף יוכל לסייע לכם לחסוך בגדול. במידת האפשר העדיפו מטבח בעל אלמנטים סטנדרטיים וגדלים שמיוצרים מראש, לא בהתאמה מיוחדת. ככל שהאלמנטים יהיה מובנים מראש, כך ניתן לחתוך בעלויות. ואם מחליפים את גופי התאורה, אפשר בהחלט לבחור פתרון פרקטי, נאה ולא מעבר לכך.

 

לקבלת הצעת מחיר ויצירת קשר הכנסו לאתר – https://www.livorno.co.il/.