סרטון אנימציה לעסק

במציאות שאנו חיים בה מרבית האנשים הם ויזואליים וזו גם השפה השיווקית הטובה ביותר לדבר אליהם. זו הסיבה מדוע אנשים רבים מתחברים לתמונות וסרטונים יותר מאשר לטקסטים. אם אתם בעלי עסקים הרוצים לנצל את האינטרנט לטובת שיווק העסק שלכם בצורה הטובה ביותר, כדאי מאוד לשלב סרטון אנימציה לעסק בדף הנחיתה שלכם, בקמפיין הפרסום שלכם, בערוץ היוטיוב שלכם, באתר שלכם ועוד. 

מהו סרטון תדמית לעסק?

סרטון תדמית לעסק הוא סרטון שמטרתו להציג את העסק, המוצרים/השירותים שהוא מספק ובאופן כללי בונים את המותג בצורה הטובה ביותר. עם התחרות הגבוהה שיש היום בכל תחום חשוב למתג את העסק בצורה הטובה והבולטת ביותר על מנת לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים לעבוד דווקא אתכם ולא עם המתחרים שלכם. כדי לעשות זאת תצטרכו להשתמש בכל יתרון אפשרי שיש לכם על מנת לעשות זאת. כך למשל באמצעות סרטון תדמית לעסק שיכול לשפר את אחוזי ההמרה בעמוד הנחיתה שלכם במאות אחוזים. אם אתם בונים סרטון תדמית לעסק כדאי שזה יהיה סרטון אנימציה. אנשים מתחברים היום מאוד לאנימציות ולכן מעלים פחות התנגדויות, נוטים יותר להתחבר לתכני הסרטון וזה בעל יתרונות רבים נוספים.

מדוע כדאי שסרטון התדמית או המכירה שלכם יהיה באנימציה?

יש יתרונות רבים לסרטון אנימציה על פני סוגים שונים של סרטונים, הינה כמה מהם:

  • מדובר בהפקה פשוטה יותר של הסרטון באופן יחסי מאשר סרטון ריאליסטי המצריך לשכור את שירותים של ניצבים ושחקנים, לקנות ולייצר תפאורה ופרטי מלבוש, לשכור מקום, להיות תלויים במזג האוויר, לשכור צלמים מקצועיים ועוד. 
  • אין צורך להיות תלויים בזמנים של מתחמים שונים להשכרה או בזמנים של אנשים אחרים – רק של החברה שאתם שוכרים את שירותיה.
  • ניתן לבצע עריכות לפי צורך, משהו שמאוד קשה לבצע בימי צילום נוספים ויקרים בסרטון ריאליסטי.
  • ועוד.