אם אתם מחפשים עזרה בעולם הNFT יש לכם כתובת

היום אנחנו יודעים יותר טוב מאי פעם בעבר שמי שמהסס, מפספס. עד כדי כך פשוט. מי שלא מסתכל באומץ על השינויים שעוברים על העולם ובוחר לקחת בהם חלק, בסופו של דבר פשוט ימצא את עצמו מחוץ למירוץ. כאשר אנחנו מדברים על NFT אנחנו מדברים על אחד הצינורות הללו. על אחת הדרכים לקחת חלק בעולם של מסחר חדש ההולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, או על מה שאתם תצפו בו כאשר הוא משגשג בלי שאתם עשיתם דבר. ניב נינבורג משתף מניסונו ומבהיר כי הבחירה היא שלכם, אבל כאשר הדרך לבצע את המהלך והאפשרות להצטרף לשוק הססגוני הזה היא כל כך קלה, זו כמעט בושה לא לקחת בו חלק. 

כמה מילים שיבהירו מה זה NFT

אם אתם מתלבטים ולא יודעים במה מדובר, אולי שמעתם את המונח הזה בכל מיני סיטואציות ואתם לא יודעים לאן לשייך את מה שנאמר, תנו לנו כמה דקות לעשות לכם סדר. מדובר על אסימון שלא ניתן להחליף, על עולם חדש של נכסים דיגיטליים שמשגע את העולם. כאן נכון להפריד בין נכסים דיגיטליים שהם מטבעות דיגיטליים בהם אפשר לסחור אמנם, אבל כל מטבע זהה לאחר, בעוד שכאשר מדובר על NFT אנחנו מדברים על נכסים דיגיטליים אותם אי אפשר להחליף. אנחנו מדברים על מה שהוא יצירת אומנות דיגיטלית מקורית. 

למה מקוריות היא כל כך חשובה בעולם של יצירות דיגיטליות? משום שיצירות דיגיטליות הן הדבר שהכי קל לזייף. בין אם מדובר על סירטוני אנימציה מתוחכמים ובין אם מדובר על הציוץ הראשון של מנכל טוויטר, מדובר על מה שצריך להבטיח שהוא מקורי בעת הרכישה, הטכנולוגיה של NFT מאפשרת את זה. 

גם אתם רוצים להשתתף במשחק? צרו קשר עם ניב נינבורג היום זה אפשרי.