משכנתא למסורבים – מה אפשר לעשות?

קבלת משכנתא לצורך מימון בית חדש לא חייבת להגיע אך ורק מהבנק. בעבור אנשים שנאלצים להתמודד עם סירוב מהבנק יש פתרונות אחרים, כמו למשל משכנתא למסורבים שניתן לקבל דרך מוסדות פיננסיים שנחשבים לגמישים יותר, אך לרוב גם עם ריבית גבוהה יותר בשל רמת הסיכון שנלקחת בחשבון.

לפני שאתם רצים לבקש משכנתא מבנקים נוספים ולהסתכן בסירוב נוסף, תוודאו שאתם בודקים את הסיבה בגינה קיבלתם את הסירוב הראשון, וכך תוכלו להבין מה אתם יכולים לעשות במצב שלכם בצורה מדויקת. זה יוכל לעזור לכם להחליט איך לפעול מאותו מצב וכך להתקדם הלאה בסופו.

תוכן עניינים

קבלו משכנתא בתנאים גמישים

זה שאתם בוחרים לבקש משכנתא למסורבים דרך גוף חוץ בנקאי לא אומר בהכרח שהתנאים יהיו לרעתכם בכל היבט שניתן להעלות על הדעת. יש גופים חוץ בנקאיים שיכולים להפגין גמישות רבה במתן משכנתאות, ועל כן יהיה כדאי לכם לברר את הפרטים שמציעים לכם עם מספר גורמים שונים כדי לקבל את ההחלטה הנכונה.

רק לאחר שתעשו את כל הבדיקות הדרושות ותבינו באיזו משכנתא יהיה כדאי לכם לבחור, זה יהיה נכון מצדכם להתקדם הלאה. כמובן שלאורך הדרך אתם גם יכולים להתייעץ עם יועץ למשכנתאות אשר יוכל לתת לכם טיפים מקצועיים שיהפכו את הבחירה שלכם להרבה יותר פשוטה בסופו של דבר.

עוזרים לכם לבחור משכנתא

אם אתם רוצים לבחור בדרך הקלה כשאתם משווים בין תנאים של משכנתאות, זה יהיה חכם מצדכם לפנות אל יועץ מטעם המרכז להבראה פיננסית שיוכל להסביר לכם על כל השיקולים שצריכים לעניין אתכם בעת בחירה של משכנתא למסורבים. זה בוודאי יוכל לעזור לכם להחליט מה יהיה הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות בהתחשב במצב שבו אתם נמצאים.