world8 – מהפכת הסים הבינלאומי

הסים הבינלאומי world8 נחשב לנמכר ביותר בישראל והוא בשימוש בקרב עשרות אלפי ישראלים ולא בכדי. שימוש בו צפוי לעלות עשרות שקלים בלבד וזאת לעומת מאות שקלים, המחיר של חבילות חו״ל שמוצעות על ידי חברות הסלולר השונות. כמו כן, ניתן לקנות את הסים וורלד world 8 באחד מ 550 סניפים של דואר ישראל או באתר האינטרנט, כך שהוא מאוד קל להשגה.

חבילות גלישה בארה״ב ואירופה במחירים ללא תחרות – world8

בין היתרונות המשמעותיים ביותר של world8 זה עצם כך שתוכלו ליהנות מחבילת גלישה בארה״ב ואירופה בעלות של 50 שקלים ל 5 ג׳יגה תוספת גלישה. כמו כן, אפשר לשמור על המספר הקיים של הסלולר וגם לבצע טעינות של כרטיס הסים וורלד8 בשיחת חינם מחו״ל. כך החופשה שלכם תוכל להיות הרבה יותר רגועה וכזו שתראה בדיוק כפי שדמיינתם תחילה. ללא ספק מדובר בהזדמנות גדולה עבור כל אחד מכם שלא תרצו לוותר עליה. קחו זאת בחשבון.

יוצאים לחופשות בראש שקט – טעינות ל 4 שנים

יתרון נוסף של world8 שנרצה להזכיר זה עצם כך שהטעינות של כרטיס הסים וורלד world 8 צפויות להיות כאלה שהתוקף שלהן הוא 4 שנים. לאור זאת יהיה מדובר בבחירה מצוינת עבור אלו מכם שירצו לצאת לחופשה הבאה שלהם ברוגע מוחלט ומתוך ידיעה כי היתרה שתישאר בכרטיס תוכל לשמש לחופשות הבאות שלכם.

בעצם בחירה בסים וורלד world 8 תאפשר לכם ליהנות משפע של יתרונות. לא בכדי מדובר בסים הבינלאומי הנמכר ביותר בישראל. וורלד8 מציע מענה כולל לכל אחד שרוצה לצאת לחופשה ברוגע מוחלט ומתוך ידיעה כי לא תחזרו לארץ ותקבלו הפתעות כמו חריגות מחבילות חו״ל או חיובים על שיחות לארץ שלא נכללו בחבילה שלכם.