צוואות – ירושות – עורך דין לצוואה

צוואת אדם שנפטר, יכולה לעזור לכם לפרנס את משפחתכם. חשוב לא פחות לוודא שהצוואה תקפה ושהיא נאכפת. עורכי דין המתמחים בתחום של צוואות ירושות וסכסוכי ירושה, יכולים לסייע בתהליך זה. אז איך עושים את זה על הצד המקצועי ביותר?

צוואות – ירושות – עורך דין לצוואה 

טיפול בצוואה ובירושה, עושים רק עם עורך דין מומחה. אל תתנו לאדם שאינו בקיא בנושאים אלה לערוך לכם את המסמכים וניהול המשפט במקרה הצורך. עו"ד צוואות יכול לטפל לכם בכל ענייני הירושה והצוואה שלא תמיד נעשים באופן נכון וקל.

מה עושה עורך דין צוואות? 

עורך דין לצוואות, יכול ליצור את הצוואה שלכם, מסמך שמצהיר כיצד יחולק רכושכם לאחר המוות. לאחר מכן, עורך דין צוואה יסייע למשפחה בתהליך ביצוע משאלות אלו. לעתים, אותו עורך דין יוכל לטפל בצוואות ובירושות, אך בדקו עם עורך הדין שלכם אם הוא גם עושה את שניהם.

כיצד אוכל לדעת אם אני זקוק לעורך דין צוואות וירושה? 

כתיבת צוואה, היא רעיון טוב בכל גיל, כי אנחנו אף פעם לא יודעים ונדע מה הולך לקרות. לא משנה גילכם או מצבכם הבריאותי, צוואה מבטיחה שהחסכונות והנכסים שלכם, יחולקו בצורה שתרצהו. 

אם תכתבו את הצוואה שלכם בעצמכם ואם היא לא תהיה נכונה מבחינה משפטית, ייתכן שלא תוכלו לתקן אותה כאשר יהיה צורך בכך. לכן, זה יהיה רעיון חכם להתייעץ עם עורך דין צוואה כדי לערוך או לשנות את הצוואה.

עו"ד ירושות 

עורך דין ירושה, יכול לוודא שכל מה שתכללו בצוואתכם, יתבצע, שכן לא תוכלו לעשות זאת בעצמכם. לצורך ניהול והוצאה לפועל של ירושות וצוואות, כדאי לשכור עו"ד מומחה.