ביטוח ליועצי מס – חברה מומלצת

אי אפשר להתעלם מכמות התביעות המוגשות נגד יועצי מס מדי שנה. הדרך הטובה להתמודד עם עניין זה היא  להבטיח הגנה משפטית במצב של תביעת רשלנות כנגדכם. במאמר זה רשמנו בפניכם אודות הנקודות החשובות בכל הקשור אל ביטוח ליועצי מס ומהי החברה המומלצת לרכישת הביטוח. קריאה נעימה.

יועצי מס – כל הסיכונים במקצוע אחד

יועצי מס אחראים פעמים רבות על כל הקשור אל התנהלות שלכם אל מול הרשויות ופיקוח על ההתנהלות הכלכלית שלכם. יועצי מס יספקו שירות תכנון מס, הכנה והגשה של הדו"ח השנתי והצהרות הון. מקצוע זה הינו תובעני וחשוב לבצעו ללא דופי ותוך דיוק בכל הנתונים. למרות זאת, כולנו בני אדם וגם יועצי מס עלולים לעשות טעויות. לצערנו פעמים רבות טעויות אלו גוררות תביעות מצד הלקוחות.

ביטוח אחריות מקצועית ליועצי מס

ביטוח ליועצי מס הינו ביטוח אחריות ייעודי המותאם לקהל היעד של יועצי המס. הבסיס של הביטוח הוא ביטוח עסק ועליו הוסיפו סעיפים הנוגעים באופן ישיר למומחים בענייני ייעוץ מס. המטרה של ביטוח זה היא לספק לכם הגנה במקרה בו הוגשה נגדכם תביעה משפטית בטענה של הלקוח שנעשה לו עוול או שהזכויות שלו הופרו על ידכם.

כיוון שתביעות אלו הן לעיתים תביעות על סכומים גדולים, בעיקר כאשר מדובר על תביעה המוגשת על ידי חברה נגד יועץ המס, פסיקה המורה על כך שיועץ המס ישלם ללקוח יכולה לגרום להפסקת פעילותו העסקית השוטפת של יועץ המס. ביטוח ליועצי מס יבטיח לכל יועץ הגנה משפטית רוחבית ומלאה במקרה של תביעה כנגד. המבוטח יזכה להוצאות של ההגנה המשפטית, הוצאות של אובדן ימי עבודה ועוד.

חברה מומלצת לביטוח יועצי מס

יועצים רבים מעוניינים לדעת מהי אותה חברה מומלצת לביטוח יועצי מס. התשובה היא חברה שמומחית בסוג זה של ביטוחי אחריות מקצועית לקהל יעד שונים. חברה וותיקה בעלת מוניטין וניסיון רב שנים אשר מאמינה בשירות אנושי ישיר ויחס חם לכל לקוחותיה.

קראו גם על ביטוח אחריות מקצועית למתקיני מזגנים