מחיר בריכות פיברגלס

כשמתחילים לחשוב על התקנת בריכה בבית אחד מהדברים שתמיד עולים זו שאלת המחיר. לכן, אם גם אתם מוטרדים מהעניין של מחיר בריכות פיברגלס אפשר להבין אתכם. החדשות הטובות הן שלא מדובר על מחירים גבוהים כמו שהיה בעבר, אז למה שלא תבנו בריכה ביתית גם אתם? 

מחיר בריכות פיברגלס – מהם הגורמים המשפיעים? 

כשמדברים על מחיר בריכות פיברגלס מדברים על מספר נתונים שיכולים להשפיע. למשל, גודל הבריכה. זה ברור שאם אתם מזמינים בריכה גדולה מאוד בהתאמה אישית, המחיר שלה יהיה יותר גבוה מאשר המחיר של בריכה קטנה. בנוסף, אם יש צורך לעשות אצלכם בבית עבודות חפירה בגינה כדי להתקין את הבריכה, זה יכול להשפיע על המחיר. כדאי לדעת, בהקשר הזה, שיש אפשרות להתקין בריכות פיברגלס גם על פני הקרקע כך שלא תמיד נדרשת חפירה. 

בריכות איכותיות – כי מה פתאום שתתפשרו על פחות מזה? 

בריכות פיברגלס הפכו בשנים האחרונות ללהיט גדול וזה לא במקרה. זה קורה, בין היתר, כי הן מאוד איכותיות. לכן, אם כל מה שאתם רוצים זה להתקין היום בריכה ולדעת שלא תצטרכו להתעסק בה כי היא תהיה יציבה ועמידה גם בעוד שנים, בריכת פיברגלס זה הפתרון הנכון לכם. 

האם אפשר להתקין בריכות כאלה גם על הגג? 

התשובה היא בפירוש כן. יש לכך שתי סיבות: ראשית, כאמור, בריכות פיברגלס של לגונה בריכות שחייה למשל אפשר להתקין גם על פני גובה הקרקע כך שלא דרושה חפירה. שנית, פיברגלס הוא חומר מאוד קל. לכן המשקל הסופי של הבריכה לא יהיה גבוה מידי זה מה שמאפשר לנו להתקין אותה בכל מקום שרוצים. קחו בחשבון את האפשרות הזאת כבר עכשיו, כי בריכה בבית זה פינוק שאי אפשר לתאר במילים.