פסיכותרפיסטית בהוד השרון – איך בוחרים בצורה נכונה

לא מעט ישראלים, מבוגרים וצעירים, נעזרים היום בשירותיהם של פסיכותרפיסטים על מנת להתמודד עם קשיים שונים שעומדים בפניהם. פסיכותרפיסטים, כידוע, הם אנשים שלמדו פסיכולוגיה, פסיכיאטריה ועוסקים בתחום הטיפול ויכולים לספק שירותי טיפול קליני מקצועיים באופן מורשה על ידי משרד הבריאות. 

אנחנו יכולים למצוא סוגים שונים של פסיכותרפיסטים, בין אם כאלה הקשורים לתחום הטיפול הפסיכולוגי והפסיכיאטרי, וכן אנחנו יכולים למצוא בתחום עובדים סוציאליים, מטפלים באמצעות אומנות ועוד. כל אחד צריך לבחור את האדם הנכון מבחינתו על פי הצרכים שלו מחד וכן על פי שהוא מתבקש או נדרש על פי מצבו. 

אנחנו יכולים למצוא מגוון פסיכותרפיסטים בערים שונות ברחבי הארץ, לכן אם נחפש איש מקצוע כמו פסיכותרפיסטית בהוד השרון נניח, לא נתקשה למצוא. השאלה היא, מי בדיוק יכול לעזור לנו וכיצד הוא יכול לעשות זאת. לכן חשוב שאנחנו נדע כיצד בוחרים את האדם הנכון עבורנו. 

איך בוחרים נכון?

ראשית, אנחנו נבחן את הצרכים שלנו. יש הבדל בין פסיכולוג, פסיכיאטר, עובד סוציאלי או כל עובד בתחום אחר שנחשב פסיכותרפיסט. אנחנו צריכים לבחון מי יכול לעזור לנו בהתאם לצרכים שלנו, מי יכול לטפל בנו ולאפשר לנו לצאת מהמצב בו אנחנו נמצאים. 

שנית, אנחנו צריכים לבחון את המקרה. למשל, יש הבדל בין מי שזקוק לפסיכולוג לבין מי שזקוק לעובד סוציאלי. אנחנו צריכים לבחון את המקרה ואז להחליט מי יכול לעזור לנו להתמודד עם המצב בצורה אפקטיבית ונכונה על פי הצרכים שלנו. 

שלישית, יש לבחון את הניסיון, את הכלים המקצועיים, כימיה אישית ודברים אחרים שיכולים להשפיע על אופי הטיפול והסיכוי שלו להצליח. חשוב שאנחנו נבחר גורם שבאמת יכול להתאים לצרכים שלנו באופן מלא ומדויק.