חתימה על מסמך אונליין

אנו חיים בעידן בו לא ניתן להרשות לעצמך לא להיות חלק אינטגרלי מההתפתחות הדיגיטלית שמתרחשת כל הזמן ומהאופן בו עסקים הפכו דינמיים יותר, מהירים וחכמים יותר, כדי לעמוד בצפיות של הלקוחות, אשר כבר רגילים לקבל מידע, שירות או מוצר כאן ועכשיו, ללא עיכובים בירוקרטיים או פיזיים. חתימה על מסמך אונליין (קראו על מסמכים דיגיטליים powerdoc) היא שירות דיגיטלי עדכני אשר מאפשר לך לשמור על קשר עם הלקוחות שלך בצורה מסודרת, מנוהלת וחכמה, עם יכולת תגובה מהירה וטובה, כפי שהלקוח מצפה. חתימה על מסמך אונליין היא אלמנט חשוב מאוד ששווה להשקיע בו את הזמן כדי שהלקוחות שלך יהיו עם כלי שיאפשר להם למלא פרטים, לצרף תמונות ולחתום על מסמכים באופן הפשוט ביותר שיש. 

ללקוחות שלך אין זמן מיותר

בדרך כלל, כאשר הדברים נוגעים לבירוקרטיה כמו הסכם, צירוף לשירות וכו', הנטייה הטבעית של הלקוח היא להתקדם ולעשות את מה שפשוט לביצוע ולדחות דברים מורכבים יותר לזמן אחר. כאשר הדברים נוגעים לחתימה של לקוחות, הדברים אפילו יותר מורכבים. הרי כולנו, מטבענו, נוטים לדחות דברים. לכן, בדיוק בגלל זה חשוב כל כך שתהיה לך אפשרות לספק להם כלי פשוט ואינטואיטבי לבצע חתימה אונליין עם digital signature  בצורה מהירה וקלה. עם powerdoc אפשר ליצור מסמכים בהתאמה אישית מלאה, עם גמישות בדיוק לפי סוגי הטפסים והצרכים העסקיים שלך, כדי שכל טופס דיגיטלי למילוי פרטים יהיה פשוט וקל למילוי, לצירוף מסמכים ולחתימה דיגיטלית מאובטחת. 

זו הסיבה שאנחנו כאן 

אם סביבת העבודה שלך כוללת מסמכים, טפסים, חוזים והסכמי שירות ומכירה – powerdoc יכולה לשנות את העולם שלך מקצה לקצה. ניתן להקים בקלות את הטפסים הרלוונטים לתחום העיסוק שלך, לשלוח אותם למילוי פרטים וחתימה אונליין ולקבל אותם חתומים דיגיטלית.