מה לגבי תיק השקעות מודרני?

יכול להיות, ואפילו סביר להניח, שבתחום בו אתם מתעסקים, אתם לא רעים בכלל. אבל מה לגבי ניהול תיק השקעות? האם זה תחום שאתם מתמחים בו? האם אתם עוקבים אחרי השינויים בשווקים, במניות, בנדל"ן? ערים לתנועות ולתחזיות? מנהלים תיקים כבר שנים ומגיעים לרווחים מרשימים?

סביר להניח שהתשובות לשאלות הנ"ל הן רובן ככולן – לא. מסיבה זו יש צורך במישהו שיעשה את העבודה עבורכם, מישהו מקצועי, שיודע את השוק כמו שאתם יודעים את המקצוע שלכם, אם לא יותר, אדם שחי, נושם וישן השקעות, כדי שתיק ההשקעות שלכם יעבוד עבורכם כפי שהוא אמור.

אלמנטים חשובים בכל תיק השקעות

קצת רקע, בכל זאת, כי חשוב מאוד שתבינו במה מדובר, ושתוכלו לנהל שיח אינטליגנטי עם האדם שינהל את הפיננסים שלכם עבורכם. ניהול תיק השקעות הינו מקצוע, והוא לרוב נעשה על ידי מנהלים פרטיים או קרנות גדולות. ישנן כיוונים שונים ואפיקים שונים, אך לאחר שנים של ניסיון, השוק הוכיח שוב ושוב – השקעה נבונה ומסודרת בבורסה היא הנכונה לאורך זמן רב.

תיק השקעות מגוון ובטוח כולל בין היתר:

  • מניות
  • איגרות חוב
  • קרנות עוקבים
  • מדדים
  • קרנות אקטיביות (מניות ואג"ח)

רשימה זו מציגה את אפיקי ההשקעה העיקריים בעולם ההשקעות, בתיק שמנוהל נכון, ובהתאמה לצורך שלכם, בתמהיל המדויק ביותר.

תמהיל? קרנות עוקבים? על מה אתם מדברים?

זוכרים שדיברנו על זה שאתם לא, ואתם גם לא אמורים להיות מומחים בתחום ניהול תיקי השקעות? אז זה העניין בדיוק. מתכנן פיננסי אישי הוא האדם שאמור להבין בכל הדברים הללו, לנהל איתכם שיח אישי, להבין את המטרות שלכם, איזה סכומים יש לכם, ומה רמת הסיכון שאתם רוצים לקחת.

לאחר עיבוד הנתונים שלכם יוכל המתכנן הפיננסי לבנות עבורכם תיק השקעות מותאם אישית, כזה שיפעל לפי הנתונים שלכם, ולא איזה נתון סטטיסטי כללי שלא קשור אליכם אלא בדרך של סטטיסטיקה. בצורה זו אתם יודעים שהכסף שלכם עובד כפי שאתם רוצים, בערוצים שיודע לנהל איש מקצוע שעובד עבורכם ומכיר אתכם אישית.